دیدار نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید با خانواده‌ شهید «محسن عینعلی»+ تصاویر

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور در منزل والدین شهید حاج «محسن عینعلی» با خانواده‌ معظم شهید دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۵۹۶۹۵۵
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۵ - 15June 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین «یوسفعلی شکری» نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران به همراه امام جمعه، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری، اعضای شورای تامین با حضور در منزل خانواده شهید معظم حاج «محسن عینعلی» با آنان از نزدیک دیدار و گفت‌وگو کرد.

«محسن عینعلی» در شهریور سال ۱۳۴۱ در روستای عین آباد شهرستان تویسرکان به دنیا آمد از زمان کودکی، جلسات مذهبی و تعلیم احکام و تفسیر قرآن را سرلوحه کار خود قرار داده بود و از نوجوانی کمک به محرومان، نیازمندان، شرکت در جلسات قرآن و احکام، رعایت نماز اول وقت، رعایت محرمات و مستحبات و نیکی با پدر و مادر و خانواده از خصوصیات بارز این شهید بزرگوار بوده است.

با آغاز جنگ تحمیلی به عضویت سپاه تویسرکان درآمد و پس از طی دوران آموزشی در واحد مخابرات سپاه به خدمت مشغول شد و به عنوان فرمانده تعدادی از نیروهای بسیجی به منطقه مهران اعزام شد و سپس با تشکیل تیپ انصارالحسین (ع) در همدان به فرماندهی گردان قاسم بن الحسین (ع) درآمد. سرانجام وی در ۲۷ اردیبهشت سال ۱۳۶۵ در منطقه عملیاتی جزیره مجنون به شهادت رسید.

دیدار نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید با خانواده‌ شهید «محسن عینعلی»+تصاویر

دیدار نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید با خانواده‌ شهید «محسن عینعلی»+تصاویر

دیدار نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید با خانواده‌ شهید «محسن عینعلی»+تصاویر

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار