فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام:

نظام اسلامی در حال گذر از مشکلات و موانع است

سردار «شاکرمی» گفت: نظام اسلامی در حال گذر از مشکلات و موانع است، ما منکر وجود گرانی و مسائل مربوط به آن نیستیم؛ اما قطعاً با تقویت ایمان مردم و با امید به آینده در سایه انسجام داخلی و تلاش مسئولان می‌توان این مشکلات را برطرف کرد.
کد خبر: ۵۹۶۶۹۱
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۶ - 15June 2023

نظام اسلامی در حال گذر از مشکلات و موانع می‌باشد/با سلام ویرایش شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، سرتیپ دوم پاسدار «جمال شاکرمی» فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) در جمع بسیجیان شهرستان چرداول  اظهار داشت: نظام اسلامی در حال گذر از مشکلات و موانع است، ما منکر وجود گرانی و مسائل مربوط به آن نیستیم؛ اما قطعاً با تقویت ایمان مردم و با امید به آینده در سایه انسجام داخلی و تلاش مسئولان می‌توان این مشکلات را برطرف کرد.

وی با هشدار به فریب‌خوردگان داخلی اغتشاشات سال گذشته گفت: نباید از رافت اسلامی ناشی از عفو کریمانه رهبر حکیم انقلاب سوءاستفاده کنند و باید با قانون‌پذیری جبران کنند بعضاً در قضایای سال گذشته تعداد معدودی از خانواده‌ها، چند عضو آن‌ها در اغتشاشات نقش داشته‌اند قطعاً در صورت تکرار اشتباهات گذشته باید با مجازاتی مثل نفی بلد و... با آن‌ها مقابله کرد.

فرمانده سپاه استان ایلام ضمن قدردانی از ابتکار فرهنگی ایل خزل در شهرستان‌های شیروان و چرداول که برای زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره و راه شهدا، هر ساله به میزبانی یکی از طوایف اصلی خود، برگزار کننده یادواره بیش از ۴۰۰ شهید ایل است در ادامه سخنانش عنوان کرد: این ابتکار فرهنگی، یک سنت حسنه و یک رسم فرهنگی قابل الگو شدن در سطح کشوراست که بنده به سهم خودم قدردان مسئولان و فعالان آن هستم به‌ویژه از نماینده ولی فقیه در استان که خود از فرزندان شایسته آن تبار است.

فرمانده سپاه استان ایلام گفت: بعد از سال‌ها گذشت از عملیات غرورآفرین فتح میمک در سال ۱۳۵۹ و راوی گری رزمندگانش، هنوز هم می‌توان رشادت‌های جوانان استان ایلام به‌ویژه غیور مردان شهرستان شیروان چرداول (مردان ایل خزل) را در قالب کتاب برای نسل حاضر و آینده به رشته تحریر درآورد اضافه کرد: مردم شریف چرداول برای ثبت تاریخ پرافتخار گذشته خود صبورانه و مقاوم در مسیر دفاع از نظام و مملکت اسلامی عمل کرده‌اند وی در ادامه به روستای جانجان آسمان آباد اشاره کرد که در یک روز در سال ۱۳۶۷، پیکر ۹ شهید خود را بر دستان مردمش تشیع کرد.

فرمانده سپاه استان ایلام با بیان این مطلب که بار‌ها در توفیق زیارت خانواده شهدای شهرستان چرداول از زبان مادران شهدا، استمرار پایبندی آن‌ها به انقلاب، ولایت‌فقیه و دفاع از مملکت را دیده‌ام تصریح کرد: سخنان مادر شهیدان یاری (روستای شورا به بخش زاگرس) که در فاصله زمانی ۴۵ روز هر دو فرزندش را تقدیم انقلاب کرد هرگز فراموش‌شدنی نیست. مادری مقاوم، شجاع، صبور و البته با بصیرت.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) با عنوان این مطلب که دشمن برای خدشه واردکردن به هویت پرافتخار مردم شهرستان چرداول در مسیر دفاع از نظام اسلامی، تلاش‌های مذبوحانه‌ای داشته و دارد از نخبگان، معتمدین و متنفذین قشر‌های مختلف این شهرستان خواست تا با جهاد تبیین، نسبت به آگاه‌سازی نوجوانان و جوانان خود اقدام کنند و اجازه ندهند دشمن خارجی وعده‌ای فریب‌خورده به اهداف شومشان برسند. چرا که آن‌ها به‌هیچ‌وجه نمی‌خواهند جوان چرداولی در حیات طیبه انقلاب رشد کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار