مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران خبر داد؛

تأیید۸۲۰ پرونده ایثارگران مازندران در کمیسیون احراز/ ۴۴۲ جانباز ۷۰ درصد هستند

«کهنسال» گفت: تعداد ۸۲۰ پرونده ایثارگران مازندران در کمیسیون احراز تأیید شدند.
کد خبر: ۵۹۶۶۰۳
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۱ - 14June 2023

تأیید۸۲۰ پرونده ایثارگران مازندران در کمیسیون احراز/ ۴۴۲ جانباز ۷۰ درصد هستند«سعید کهنسال» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در ساری،  ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، شمار خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تحت پوشش بنیاد شهید مازندران ۲۱۷ هزار نفر اعلام کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران شمار شهدا را ۱۰ هزار و ۱۵۸ شهید، ۳۵ هزار و ۱۵۴ جانباز، دو هزار و ۳۵۷ آزاده و جانبازان ۷۰ درصد را ۴۴۲ نفر اعلام کرد.

وی در رابطه با وضعیت احراز ایثارگران استان، یادآور شد: از سال گذشته تاکنون ۸۲۰ پرونده از ایثارگران مازندران در کمیسیون احراز تأئید شده است.

این مسئول با بیان اینکه احراز پرونده‌های ایثارگران بر اساس دستورالعمل بنیاد مرکز و در چارچوب ضوابط و مقررات صورت می‌گیرد، ادامه داد: همچنین کمیسیون احراز در مازندران به صفر رسیده و فرایند انجام کار به‌روز انجام می‌شود.

کهنسال با بیان اینکه نهادینه کردن اصل رضایتمندی، رویکرد و اولویت ما در بنیاد شهید مازندران است، عنوان کرد: زمانی که بتوانیم در امر پیگیری قوانین معطل مانده خدمات جامع ایثارگری، تکریم جامعه هدف، حل مسئله و همچنین در گفتمان با جامعه معزز ایثارگری موفق عمل کنیم، اهداف و سیاست‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران محقق خواهد شد.

وی با توجه به اهمیت موضوع برقراری کمک معیشت برای افراد مشمول بر اساس بند ب تبصره ۱۲گفت: در حال حاضر هزار و ۵۰۶ نفر از جانبازان معزز استان کمک معیشت بگیر هستند و با توجه به حجم بالای پرونده در حال انتظار به دنبال بررسی و افزایش این تعداد هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار