استاندار سمنان:

جهادگران جهاد سازندگی در دفاع مقدس نقشی ویژه‌ای داشتند

«هاشمی» گفت: جهادگران جهاد سازندگی در دفاع مقدس نقشی ارزنده و ویژه داشته‌اند؛ امروز نیز جهادگران بخش کشاورزی در خط مقدم جنگ اقتصادی در حال مجاهدت هستند.
کد خبر: ۵۹۶۵۵۹
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵ - 14June 2023

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، «سید محمدرضا هاشمی» استاندار سمنان در دیدار با مدیران مجموعه وزارت جهاد کشاورزی در استان سمنان که به مناسبت هفته جهاد کشاورزی انجام شد اظهار داشت: همان‌گونه که جهادگران جهاد سازندگی در دفاع مقدس نقشی ارزنده و ویژه داشته‌اند؛ امروز نیز جهادگران بخش کشاورزی در خط مقدم جنگ اقتصادی در حال مجاهدت هستند.

وی افزود: امروز خدمات بسیار ارزشمندی در حوزه‌های مرتبط با تأمین نیاز‌های اساسی مردم و بخش کشاورزی در استان سمنان انجام شده است که اجرای موفق طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها، توسعه مجتمع‌های گلخانه‌ای، توسعه سیستم‌های نوین آبیاری و احیای قنوات از جمله خدمات ارزشمند ارائه شده در بخش کشاورزی استان سمنان است.

استاندار سمنان بیان کرد: وزارت جهاد کشاورزی مجموعه گسترده‌ای است که از کویرزدایی و اجرای پروژه‌های آبخیزداری آبخوان‌داری گرفته تا خرید گندم و مبارزه با آفات و تأمین سلامت سفره‌های مردم و همچنین خدمت به جامعه عشایری را شامل می‌شود.

هاشمی به عملکرد ارزشمند جهاد کشاورزی استان سمنان در تأمین محصولات پروتئینی مورد نیاز مردم این استان اشاره و تصریح کرد: با وجود اینکه در برخی استان‌های کشور مشکل کمبود محصولات پروتئینی به ویژه گوشت مرغ و تخم‌مرغ وجود داشته است؛ اما در حوزه تأمین گوشت مرغ، گوشت قرمز و تخم‌مرغ برای مردم استان سمنان بسیار عالی عمل شده است.

وی با بیان اینکه نگاه دولت سیزدهم خدمت بدون منت به مردم است، به ارتباط گسترده مجموعه‌های مرتبط با وزارت جهاد کشاورزی با اقشار مختلف مردم به ویژه قشر زحمتکش کشاورزان و دامداران اشاره و خاطرنشان کرد: امروز مجموعه وزارت جهاد کشاورزی در سراسر کشور با عموم مردم در ارتباط است و در سطح کلان حتی تأمین نان مردم نیز با این وزارتخانه مرتبط است؛ بنابراین باید رضایت و دعای خیر مردم به عنوان سرمایه مهم اجتماعی از سوی مدیران و کارکنان این بخش در اولویت باشد.

هاشمی با بیان اینکه درب اتاق همه مدیران استان سمنان باید به روی مردم باز باشد خاطرنشان کرد: در استان سمنان دیدار با استاندار سمنان نیز برای مراجعان در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود و این لازمه فعالیت در دوران خدمتگزار و مردمی است.

استاندار سمنان مردم‌داری را اصلی بسیار مهم دانست که باید در همه امور مورد توجه مدیران قرار گیرد و افزود: مدیران باید قوانین را به نفع مردم تفسیر کنند؛ البته نباید قانون‌شکنی صورت گیرد، اما باید تا جایی که امکان دارد قانون را به نفع مردم تفسیر و اجرایی کرد.

وی از جهاد کشاورزی به عنوان دستگاهی مردم محور یاد کرد و افزود: افزایش رضایت کشاورزان و دامداران همچنین تأمین کالا‌های اساسی موردنیاز مردم در بازار سبب ایجاد رضایت عمومی می‌شود و این مهم بسیار ارزشمند است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار