امضای تفاهم‌نامه همکاری وزارت بهداشت و سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت

تفاهم‌نامه همکاری معاونت بهداشت وزارت بهداشت و سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت امضا شد.
کد خبر: ۵۹۶۳۱۴
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸ - 13June 2023

امضای تفاهم نامه همکاری وزارت بهداشت و سازمان بهداشت و درمان صنعت نفتبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، تفاهمنامه همکاری بین معاونت بهداشت به نمایندگی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در زمینه اجرای برنامه پزشکی خانواده و بهبود کیفیت خدمات ارائه شده به جمعیت تحت پوشش در چارچوب ساختار، ضوابط و استاندارد‌های نظام شبکه وزارت بهداشت با حضور حسین فرشیدی معاون بهداشت وزارت بهداشت و سید مهدی هاشمی مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت به امضا رسید.

حسین فرشیدی در مراسم امضای این تفاهمنامه با بیان این که مهم‌ترین برنامه دولت و وزارت بهداشت در سال جاری اجرای برنامه پزشکی خانواده و نظام ارجاع است، گفت: طرح پزشکی خانواده با سرعت بیشتری در حال عملیاتی شدن است و با استفاده از تجربیات سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در راستای منافع مشترک می‌توان بسته‌های خدمتی در حوزه پزشکی خانواده را به خوبی ارائه کرد.

وی افزود: خوشبختانه سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت تجربه اجرای طرح پزشکی خانواده را در کلانشهر‌ها داشته که می‌توان با استفاده از زیرساخت‌های دولت الکترونیک شاهد اقدامات چشمگیر در حوزه پرونده الکترونیک سلامت خانواده هم باشیم.

فرشیدی ضمن تاکید بر شعار هفته سلامت در سالجاری گفت: باید نظام شبکه سلامت تقویت شود و هر ایرانی مراقب سلامت خود را بشناسد تا با افزایش سواد سلامت، سطح سلامت افراد هم افزایش یابد.

معاون بهداشت وزارت بهداشت تصریح کرد: این تفاهم نامه کار بسیار درخشانی است و باید از تجربیات سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در حوزه طب کار و سلامت خانواده برای اجرای آن در کل کشور بهره برد.

سید مهدی هاشمی مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت نیز ضمن تشکر از برگزاری این جلسه و امضای تفاهم نامه گفت: اصلی‌ترین وظیفه سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت، حفظ و ارتقای سلامت کارکنان و خانواده‌های آنهاست که بخش اعظم این خدمات در واحد سلامت خانواده شکل می‌گیرد.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار