وصیت‌نامه شهید فرامرز آبرود:

ترس استعمار صهیونیستی از سیاهی چادر زنان ایرانی بیشتر از سرخی خون شهداست

شهید فرامرز آبرود (حسین‌پور) در بخشی از وصیت‌نامه خود آورده است: وصیتم به شما خواهران عزیز این است که استعمار صهیونیستی و حزب بعث از سیاهی چادر تو بیشتر می‌ترسد تا از سرخی خون من پس حجابت را رعایت کن و دشمنان اسلام را به لرزه در آور.
کد خبر: ۵۹۵۹۲۸
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۹ - 12June 2023

ترس استعمار صهیونیستی از سیاهی چادر زنان ایرانی بیشتر از سرخی خون شهدا استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، «فرامرز آبرود (حسین‌پور)» دوم خرداد ۱۳۱۳ در روستای ماشمی از توابع شهرستان لردگان به دنیا آمد، در سال ۱۳۴۰ ازدواج کرد.

آبرود از سوی بسیج در جبهه‌های حق علیه باطل حضور پیدا کرد و در تاریخ ۲۵ اسفند ۱۳۶۶ در حلبچه عراق بر اثر اصابت ترکش به درجه رفیع شهادت نائل شد، مزار این شهید گرانقدر در گلستان شهدای روستای دهنو میلاس لردگان قرار دارد.

این شهید والامقام در وصیت‌نامه خود آورده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

مثل الذین ینفقون اموالهم فی سبیل الله کمثل حبة انبتت سبع سنابل فی کل سنبلة مائة حبة والله یضاعف لمن یشاء والله و اسمع علیم

(مثل کسانی که در راه خدا انفاق می‌کنند به مانند دانه‌ای است که از یکدانه هفت خوشه بروید ودر هر خوشه صد دانه باشد وخدا از این تعداد نیز به هر که خواهد بیفزاید چرا که خدا دارای رحمت بی کران است و به همه چیز احاطه دارد.)

من هم اکنون آگاهانه وهوشیارانه در این راه قدم نهادم و همچون کوهی استوار و عزمی راسخ و با ایمانی قوی در برابر حزب بعث عراق قرار گرفته و به هدف اصیلم که شهادت در این راه بود رسیدم.

وصیتم به تمامی برادران این است که امام را تنها نگذارید و همیشه سعی کنید با او باشید و از روحانیت مبارز که مرزبانان افکار ما هستند دفاع کنید و این افتخار ماست که در راه اسلام شهید شویم.

اما وصیتم به شما خواهران عزیز این است که استعمار صهیونیستی و حزب بعث از سیاهی چادر تو بیشتر می‌ترسد تا از سرخی خون من پس حجابت را رعایت کن و دشمنان اسلام را به لرزه در آور.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار