معاونت جهادی بسیج دانشجویی الزهرا (س) در گفت‌وگو با دفاع‌پرس خبر داد؛

برگزاری اردوی ۶ روزه جهادی در شهرستان خاتم

«خیراندیش» گفت: اردوی جهادی و آموزشی ویژه دانشجومعلمان پردیس فاطمه الزهرا(س) یزد از چهار شنبه ۱۰ خرداد ماه به مدت شش روز در روستای محروم هادی آباد شهرستان خاتم برگزار شد.
کد خبر: ۵۹۵۸۵۴
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۱ - 11June 2023

«مهدیه خیراندیش» معاونت جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان پردیس خواهران یزد در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع‌پرس در یزد اظهار داشت: اردوی جهادی و آموزشی ویژه دانشجومعلمان پردیس فاطمه الزهرا(س) یزد از چهار شنبه ۱۰ خرداد ماه به مدت شش روز در روستای محروم هادی آباد شهرستان خاتم برگزار شد.

وی افزود: این اردو با مشارکت تعدادی از دانشجومعلمان و با دو هدف خودسازی نیرو‌های جهادی و توانمند سازی دانش آموزان آن ناحیه برگزار شد.

خیراندیش ادامه داد: این اردوی جهادی و آموزشی در عرصه‌های عمرانی و آموزشی _فرهنگی به ارائه خدمت به مردمان روستا‌های محروم منطقه پرداخت.

مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان پردیس فاطمه الزهرا یزد، گفت: رنگ آمیزی یک واحد مدرسه؛ هنرآموزی شامل خوشنویسی؛ قلاب بافی؛ نقاشی؛ کاردستی و اوریگامی، آموزشی شامل مرور کتب پایه اول تا چهارم و فرهنگ سازی در قالب آموزش قرآن؛ قصه گویی؛ قصص قرآنی و جلسات مشاوره بانوان و گعده‌های تربیتی از خدمات این گروه جهادی بود.

خیراندیش بیان داشت: این اردو با هدف خودسازی دانشجو معلمان جهادی و شناسایی نیاز‌های مردمان محروم این ناحیه انجام شد. در کنار این رشد فردی_اجتماعی اهداف دیگری اعم از توانمندسازی فرهنگی_آموزشی دانش آموزان؛ مهارت آموزی نوجوانان؛ و آگاهی افزایی بانوان این منطقه مد نظر این گروه جهادی بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار