مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان:

موزه دفاع مقدس همدان یک اردوی راهیان نور در دسترس است

سردار «ظفری» با بیان اینکه کلاس درس سه هزار دانشجو به صورت عملی در موزه دفاع مقدس همدان برگزار می‌شود، گفت: این راهیان نور در دسترس استان همدان مکانی نجات بخش برای جوانان است.
کد خبر: ۵۹۴۸۵۶
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۰ - 07June 2023

موزه دفاع مقدس همدان یک اردوی راهیان نور در دسترس استبه  گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، سردار سرتیپ دوم پاسدار «مهدی ظفری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان امروز (چهارشنبه) در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان، اظهار داشت: قدردان ترکیب مدیریتی استان هستیم واقعا یک همتی شده تا مشکلات استان و همچنین مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس همدان حل شود.

وی افزود: ماحصل این ترکیب مدیریتی بازدید حدود ۲۷ هزار دانش آموز از آبان سال گذشته تاکنون از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس همدان است و مطمئن باشید این موزه در تغییر سرنوشت نسل آینده موثر است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان ادامه داد: امروز کلاس درس اخلاق در رسانه در این مرکز فرهنگی برگزار می‌شود، رسانه‌ای که امروز نیاز به تغییرات دارد، رسانه‌ای که باید آورده‌های نظام را تشریح و تبیین کند.

وی با بیان اینکه کلاس درس سه هزار دانشجو به صورت عملی در این مرکز فرهنگی برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: این راهیان نور در دسترس استان همدان مکانی نجات بخش برای جوانان است.

سردار ظفری در پایان متذکر شد: رفع مشکلات این مرکز فرهنگی یک نیاز همگانی است که همه باید کمک کنیم تا بتوانیم قدمی برداریم و اتفاقات بزرگی رقم زنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها