نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن خبر داد؛

نوسازی ۵۵ درصد خانه‌های روستایی کشور

حجت‌الاسلام «روحانی‌نژاد» گفت: ۵۵ درصد خانه‌های روستایی معادل ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار خانه مسکونی توسط بنیاد مسکن در سراسر کشور، نوسازی شده است.
کد خبر: ۵۹۴۵۸۰
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۸ - 06June 2023
نوسازی ۵۵ درصد خانه‌های روستایی کشوربه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «حسین روحانی‌نژاد» نماینده ولی‌فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، امروز (سه‌شنبه) در ادامه سفر خود به سمنان در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به برنامه کلنگ‌زنی پروژه روزیه سمنان در زمینه مسکن ملی، اظهار داشت: بنیاد مسکن در کنار دولت، طرح نهضت ملی مسکن را پیش گرفته است.

نماینده ولی‌فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه در روستاهای کشور ۲۰۰ هزار مسکن در سال ساخته خواهد شد، افزود: در کنار ساخت مسکن در قالب نهضت ملی مسکن در روستاهای سراسر کشور، مقوله مهم نوسازی و بهسازی و همچنین مقاوم سازی مسکن روستایی نیز در دستور کار قرار دارد.

حجت‌الاسلام «روحانی‌نژاد» با بیان اینکه ۵۵ درصد مسکن روستایی کشورمان نوسازی شده است، گفت: بیش از پنج میلیون و ۴۰۰ هزار مسکن روستایی در کشور وجود دارد که دو میلیون و ۹۰۰ هزار مورد از آن‌ها بهسازی شده است.

وی طرح هادی را دیگر رویکرد و برنامه بنیاد مسکن دانست و بیان داشت: ۴۰ هزار روستای بالای ۲۰ خانوار در کشور وجود دارد که خوشبختانه همه آن‌ها طرح هادی دارند و این نشان از عزم جدی بنیاد در این ارتباط دارد.

نماینده ولی‌فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه طرح سند مسکن روستایی، اجرای طرح‌های هادی روستایی و نوسازی واحدهای روستایی امسال به سرانجام می‌رسد، گفت: عزم خوبی برای ساماندهی مسکن روستایی در دولت سیزدهم وجود دارد.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار