امام جمعه ارسنجان:

امام خمینی (ره) خود را مأمور به انجام تکلیف و وظیفه می‌دانست

حجت الاسلام «بهرامی» گفت: امام خمینی (ره) فتح‌الفتوح انقلاب اسلامی با  تربیت نیرو‌های مومن، انقلابی و متعهد بود، چرا که وی جوانانی را تربیت کرد که خرمشهر را آزاد کردند و در واقع امام خمینی (ره) خود را مأمور به انجام تکلیف و وظیفه می‌دانست.
کد خبر: ۵۹۴۴۲۵
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۴ - 06June 2023

امام خمینی(ره) خود را مأمور به انجام تکلیف و وظیفه می‌دانستبه گزارش دفاع‌پرس از فارس، حجت الاسلام «احمد بهرامی» امام جمعه شهرستان ارسنجان در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و بزرگداشت قیام جاودانه پانزدهم خرداد که با حضور اقشار مختلف مردم در مصلی نماز جمعه شهرستان ارسنجان برگزار شد اظهار داشت: امام خمینی (ره) فتح‌الفتوح انقلاب اسلامی با  تربیت نیروهای مومن، انقلابی و متعهد بود، چرا که وی جوانانی را تربیت کرد که کردستان را فتح و خرمشهر را آزاد کردند و به واقع مبدأ قیام امام خمینی (ره) آیه 46 سوره مبارکه سبأ«قُلْ إِنَّمَا أَعِظُكُم بِوَاحِدَةٍ أَن تَقُومُوا لِلَّهِ مَثْنَى وَفُرَادَى؛ بود و امام خمینی(ره) خود را مأمور به انجام تکلیف و وظیفه می‌دانست.

حجت‌الاسلام بهرامی ابراز داشت: حضرت امام از عرفایی نبود که فقط اهل حکمت عملی باشد، بلکه مشکلات عالم را به خوبی درک کرده و برای برون رفت از آنها ابتدا طراحی دقیق کرده و سپس با عمل به آن بوجود آورنده زمینه های تحول بزرگ فکری بود.

امام جمعه شهرستان ارسنجان، جلوگیری از تحریف اندیشه‌های امام را از مهمترین دغدغه‌های مقام معظم رهبری دانست و ابراز امیدواری کرد که ان‌شاءالله همه مردم ایران بتوانند پاسدار خوب و تبیین کننده اندیشه‌های ناب امام خمینی باشند.

‌در ادامه کاووس رضایی فرماندار شهرستان ارسنجان نیز ضمن تسلیت رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران گفت: امام راحل  شخصیتی تحول‌آفرین و تحول‌خواه بود که با این روحیه، سرآغازی بر پایان جاهلیت مدرن و سرآغاز عظمت مسلمانان و آزادگان عالم ‌شد.                                                                                                            

در ادامه هادی فردوسی، شاعر بلند آوازه دیار ولایتمدار، بصیر و ادب پرور استان فارس به قرائت اشعاری در وصف امام خمینی (ره) و شهدای 15 خرداد پرداخت و کربلایی مهدی براتپور نیز در فراق حضرت امام خمینی(ره) نوحه سرایی کرد‌.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار