جانشین سپاه امام علی بن ابی‌طالب (ع):

اسلام بدون سیاست بر خلاف آموزه‌های عاشورای حسینی است

سردار «کبیری پور» گفت: هر کس که شعار اسلام بدون سیاست را می‌دهد برخلاف آموزه‌های عاشورای حسینی و تلاش انبیاء الهی در شکل‌ دهی مکتب توحیدی گام برمی‌دارد.
کد خبر: ۵۹۴۴۱۲
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۴ - 05June 2023

اسلام بدون سیاست حرکت بر خلاف آموزه‌های عاشورای حسینی است/ جبهه مقاومت هر روز بالنده‌تر از قبل پیش می‌رود

به گزارش دفاع‌پرس از قم، سردار «مهدی کبیری پور» جانشین سپاه استان قم در مراسم سالگرد ارتحال بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران از سوی دفتر فرهنگی گردان سیدالشهدا عراق در مسجد امام رضا (ع) قم، اظهار داشت: یاد امام از ذهن‌ها و قلب‌ها بیرون رفتنی نیست و امام راحل در جهان اسلام و بین علما شخصیت بی نظیری داشت.

وی با بیان اینکه انقلاب ثمره مجاهدت همه انبیا و اولیا از ابتدای تاریخ بشر بوده و بسترساز دولت جهانی منجی عالم بشریت خواهد شد، عنوان کرد: انقلاب اسلامی یادآور و در امتداد فعالیت‌های انبیا و اولیای در نهادینه کردن کلمه توحید و نجات مردم از کفر و دنیای تاریک شرک بود.

کبیری پور خاطرنشان کرد: در روزگاری نه‌چندان دور کشور ما و بسیاری از کشور‌های منطقه در زیر سیطره کامل نظام سلطه بود، اما با انقلاب اسلامی روح آزادی، استقلال و ایثارگری در مسیر حفظ اسلام و ارزش‌های دینی احیا شد.

جانشین سپاه امام علی بن ابی‌طالب (ع) استان قم با اشاره به علت اصلی دشمنی با جمهوری اسلامی، ابراز داشت: هر جا تفکر اسلامی رشد کرده و صاحب اقتدار و ساختار شده، نظام استعمار جهانی به دشمنی و مقابله بی‌امان با آن بر خواسته است.

وی با تأکید بر اینکه دشمنی نظام سلطه با ایران مصداق جنگ همیشگی حق و باطل است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی تبلور عاشورا و نهضت انبیای الهی بود و جنس دشمنی با انقلاب اسلامی نیز از جنس همان دشمنی مستکبران تاریخی با انبیا و اولیای الهی است.

کبیری پور بابیان اینکه اسلام سیاسی و تمدن ساز از ویژگی‌های مهم انقلاب اسلامی است، اضافه کرد: هر کس که شعار اسلام بدون سیاست را می‌دهد برخلاف آموزه‌های عاشورای حسینی و تلاش انبیا الهی در شکل‌دهی مکتب توحیدی گام برمی‌دارد.

جانشین سپاه امام علی بن ابی‌طالب (ع) استان قم گفت: اگر از آرمان‌های اصیل خود در اسلام سیاسی دست‌برداریم دشمنان هیچ کاری با دین، نماز، حج و سایر آموزه‌های دینی ما ندارند؛ نظام سلطه با دینی که ندای آزادی‌خواهی، استقلال‌طلبی و دفاع از مظلومین و تقابل با طاغوت نداشته باشد، هیچ مشکلی ندارند.

وی عنوان کرد: علت اصلی دشمنی نظام سلطه با جمهوری اسلامی، دین، توحید و پایبندی به آموزه‌های دینی است و سایر مباحث مانند مسائل هسته‌ای، توان موشکی و ... بهانه است.

کبیری پور با تأکید دوباره بر اینکه انقلاب اسلامی استمرار نهضت جهانی انبیای الهی است، اظهار داشت: جبهه مقاومت اسلامی هرروز بالنده‌تر از همیشه پیش می‌رود و قلوب بیشتری را در سطح منطقه‌ای و جهانی به تسخیر خود درمی‌آورد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار