پیام ارشد نظامی ارتش در استان‌های قزوین و زنجان به‌مناسبت سالروز رحلت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد

امیر سرتیپ دوم ستاد «شفیعی» به‌مناسبت سالروز رحلت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۵۹۴۱۵۱
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۳ - 04June 2023

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، امیر سرتیپ دوم ستاد «حسین محمد شفیعی» ارشد نظامی ارتش در استان‌های قزوین و زنجان و فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی به مناسبت قیام ۱۵ خرداد و رحلت جانسوز امام خمینی (ره) پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

۱۴ خردادماه یادآور مصیبت عظیم و جانکاه ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) است. شخصیتی که در پرتو ایمان به خدا و با الهام از نهضت پربار حسینی و اتحاد مردم و با مجاهدت‌ها و مبارزات خستگی‌ناپذیر توانست کاخ ظلم و ستم را فروریزد و پرچم باشکوه حق و حقیقت را برافراشته نماید.

۱۵ خرداد، یادآور روزی است که ملت مسلمان ایران در دفاع از ارزش‌های اسلامی سینه سپر کردند و در مقابل آماج گلوله‌های رژیم سفاک پهلوی سرافرازانه ایستادند تا اسلام و ارزش‌های ناب اسلامی باقی و ماندگار باشد. این روز سرآغاز تحقق اراده‌ی مردم در راه مبارزه با استکبار، طاغوت و استبداد و به ثمرنشستن اراده ملت بزرگ ایران است. حضرت امام خمینی (ره) ارزش‌های اسلامی و ایرانی را در کشور احیا کرد و با رهبری داهیانه خود، مردم این سرزمین را همراه و همدل ساخت و انقلابی بنیان نهاد که پناهگاه و یاور مظلومان جهان باشد.

اینجانب سالروز رحلت جانسوز حضرت امام خمینی (ره)، بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شهادت یاران با وفایش در قیام خونین ۱۵ خرداد را به مردم مومن و شریف استان قزوین تسلیت عرض می‌کنم.

امیدوارم با پاسداری از آرمان‌های والای بنیانگذار انقلاب و خون پاک شهدا، تحت لوای فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و سرافرازی نام ایران در عرصه‌های بین المللی تلاش نماییم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار