فرمانده سپاه میانه:

امروز «ولایت» در کانون هدف جنگ شناختی است

«بیرامی» در آیین گرامیداشت فرا رسیدن سالروز ارتحال امام با تاکید بر لزوم بصیرت دهی و تبیین واقعیات و خدمات انقلاب، امام و شهدا گفت: امروز هدف تیرهای جنگ شناختی، امام و رهبری است.
کد خبر: ۵۹۴۰۳۲
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۲ - 03June 2023

به گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، سرهنگ پاسدار «محمد بیرامی» فرمانده سپاه میانه، امروز 13 خرداد سال‌جاری، با بیان اینکه امام خمینی(ره) با قیام الهی خود، ملت را از عصر ظلمت، جهل و کفر نجات داد، بت های طاغوت را شکست و دریچه جدیدی به روی بشریت باز کرد، اظهار داشت: امروز به برکت خدمات آن امام فقید، عصر، عصر خمینی، استکبارستیزی و عدالت خواهی جهانی است.

وی شخصیت بی نظیر امام را شخصیتی خاص و خارج از توان توصیف دانست و اظهار داشت: سادگی، علم، اجتهاد، قاطعیت، مردمی بودن و دیگر خصوصیات منحصر به فردش، او را به شخصیتی غیرقابل قیاس با تمامی رهبران دنیا تبدیل کرده بود.

بیرامی؛ مردمی بودن و مدیریت ولایی و خاص امام را عامل جذب آحاد ملت به سوی او عنوان کرد و افزود: همین مدیریت بی نظیر او موجب نجات کشور از بحران جنگ تحمیلی و پیروزی های پیاپی مریدان ایشان در جبهه های جنگ و عقب راندن دشمن شد.

فرمانده سپاه میانه گفت: امروز رهبر فرزانه انقلاب؛ خلف صالح امام(ره) و زعامت ایشان؛ الگو و استمراری از زعامت امام است و به برکت این دو شخصیت بی نظیر، کشور از ظلمت و تاریکی، نجات یافته و به یک ابرقدرت بلامنازع در جهان تبدیل شده است.

آیین گرامیداشت سالروز ارتحال جانسوز حضرت امام خمینی(ره) با شرکت جمع کثیری از مردم و مسئولان، به سنت سالیانه در مسجد روستای قویجاق میانه برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار