نماینده ولی‌فقیه در خوزستان:

بدخواهان انقلاب به دنبال جدایی امت از امام هستند

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد گفت: ۴۴ سال است که بدخواهان ما می‌خواهند امت را از امام جدا کنند؛ اما نتوانستند و به طور قطع اتفاقی در آن نهفته است.
کد خبر: ۵۹۳۹۳۰
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۷ - 03June 2023

بدخواهان انقلاب می‌خواهند امت را از امام جدا کنند اما نمی‌توانندبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، کاروان بسیجیان صنعت نفت خوزستان با بدرقه نماینده ولی فقیه در خوزستان و جمعی از مسوولان مناطق نفتخیز جنوب و سپاه ولیعصر(عج) خوزستان، امروز برای شرکت در سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) راهی حرم مطهر وی در تهران شدند.

حجت‌الاسلام والمسلمین «سید محمدنبی موسوی‌فرد» نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز در آیین اعزام کاروان بسیجیان صنعت نفت به آیین سالگرد سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) اظهار داشت: ۴۴ سال است که بدخواهان ما می‌خواهند امت را از امام جدا کنند اما نتوانستند و به طور قطع اتفاقی در آن نهفته است.

وی افزود: در اغتشاشات پاییز گذشته نیز تمام هجمه‌ها به سمت امام امت بود و دلیل آن نیز این بود که هر کجا هر کاری کردند امام جامعه توانست دوباره مردم را متحد کند.

حجت‌الاسلام موسوی فرد ادامه داد: ما یک عمر است روی سفره ولایت نشسته‌ایم و باید در لحظات حساس امام را همراهی کنیم زیرا در زمان کنونی، عالمی جامع تر از رهبر انقلاب پیدا نمی‌شود.

وی گفت: امام خمینی (ره) نیز کیمیایی بود که این افراد را ساخت و برای راهبری جامعه اسلامی تحویل ملت داد.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها