معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان:

جوانان عامل اصلی پیشرفت و پیش روندگی جامعه هستند

«رمضانی» گفت: حوزه جوانان همواره از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و جوانان عامل اصلی پیشرفت و پیش روندگی هر جامعه ای هستند.
کد خبر: ۵۹۳۱۲۳
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۷ - 30May 2023

جوانان عامل اصلی پیشرفت و پیش روندگی جامعه هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «مهدی رمضانی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان امروز در دیدار با مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی و فعالیت‌های داوطلبانه جوانان وزارت ورزش و جوانان بر حمایت از قشر جوان و ظرفیت‌های جوانان و سمن‌ها در بخش‌های مختلف برای توسعه و خدمت بهتر به مردم تاکید کرد.

وی افزود: حوزه جوانان همواره از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و جوانان عامل اصلی پیشرفت و پیش روندگی هر جامعه ای هستند.

«سیدمرتضی کامل نواب» مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی و فعالیت‌های داوطلبانه جوانان وزارت ورزش و جوانان نیز در این دیدار اظهار داشت: افزایش برگزاری جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان با حضور و مسئولیت ریاست محترم جمهور نشانه اهتمام و نگاه ویژه دولت سیزدهم به حوزه جوانان و مشارکت های اجتماعی آنان در مسائل مختلف است.

وی ادامه داد: در همین راستا وزارت ورزش و جوانان نیز با توجه به رسالت خود از تمام ظرفیت‌های موجود سازمان های مردم نهاد چه در بخش جوانان و چه در حوزه های دیگر برای پیشبرد اهداف دولت استفاده خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها