مدیر کل سابق کمیته امداد استان مازندران:

وحدت و همدلی رمز موفقیت در عرصه خدمت رسانی به مردم است

حجت الاسلام «عالیشاه» گفت: اتحاد، وحدت و همدلی رمز موفقیت در عرصه خدمت رسانی به مردم است.
کد خبر: ۵۹۲۵۵۱
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۰ - 28May 2023

وحدت و همدلی رمز موفقیت در عرصه خدمت رسانی به مردم استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت الاسلام «بشیر عالیشاه» مدیر کل سابق کمیته امداد استان مازندران امروز در آیین تکریم و معارفه مدیر کل استان اظهار داشت: خانواد‌های تحت حمایت متصل به منبع اصلی هستند و نوکری آن‌ها مدال افتخاری برای ما است.

وی با اشاره به شاخصه‌های مدیریت جهادی در بیانات رهبر معظم انقلاب افزود: نمی‌توانیم، نمی‌شود، نداریم در قاموس مدیر جهادی راه ندارد.

حجت الاسلام عالیشاه شاخصه مهم مدیر جهادی را دشمن شناسی عنوان کرد و گفت: در مقابل دشمنان باید شبانه روزی با اخلاص و ایمان برای خدمت به خلق کار کنیم.

وی با اشاره به اینکه مدیران جهادی باید از اختلاف دوری کنند، بیان داشت: اتحاد، وحدت و همدلی رمز موفقیت در عرصه خدمت رسانی به مردم است.

حجت الاسلام عالیشاه گفت: در ارائه خدمت به مردم نباید حسود و بخیل باشیم و با استفاده از تمام ظرفیت‌ها و امکانات بایددر جهت حفظ بنیان خانود‌ها و توانمند سازی آنان تلاش نماییم.

وی تاکید کرد: همت همراه با انگیزه خدمت باید مورد توجه قرار گیرد وبا حرکت‌های مبتنی بر علم و درایت، باید بالاترین خدمات ارائه شود.

حجت الاسلام عالیشاه گفت: کمیته امداد مازندران رتبه برتر در جذب کمک‌های خیرین در کشور را دارد و خدارا شاکریم که امروز مردم به کمیته امداد اعتماد کامل دارند.

وی با اشاره به ۱۰ هزار و ۸۰ روز خدمت خود در کمیته امداد اذعان داشت: در این زمان، دریافت بیش از ۱۲ هزار و ۵۰۰ متر زمین، احداث و خرید هزار و ۳۶۴ ساختمان، ایجاد ۳۰ هزار فرصت شغلی، اهدا چهار هزار و ۵۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان، تاسیس کلینیک رز و... گوشه‌ای از فعالیت‌ها بوده است.

حجت الاسلام عالیشاه به ارائه خدمات فرهنگی به ۴۰ هزار طلبه، دانش آموز و دانشجو در کمیته امداد اشاره کرد و ادامه داد: نوجوانان و جوانان امداد باید سرباز نظام و ولایت پرورش داده شوند.

وی عنوان کرد: در طول سه سال مسئولیت خدمت به مردم ۴۰۰ مرکز نیکوکاری در استان راه اندازی شد که این مراکز امروز منشا خیر و برکت هستند.

حجت الاسلام عالیشاه به اهمیت جهاد تبین و نقش روابط عمومی در شناساندن خدمات نظام به مردم بیان کرد: با همین رویکرد استان مازندران تنها استان در سطح کشوراست که تلویزیون اینترنتی مدد را افتتاح نمود، که به صورت ۲۴ ساعته خدمات کمیته امداد در آپارات پخش می‌شود.

وی بیان داشت: در جذب سپرده قرض الحسنه قرض ماندگار سه سال رتبه اول کشور را کسب و در اسفند ۱۴۰۱ نیز جهیزیه، وام کارگشایی، لوازم خانگی پشت نوبت را در استان به صفر رساندیم.

حجت الاسلام عالیشاه با اشاره به اینکه در زمان خدمتم وابسته به میز نبودم، افزود: سه هزار و ۳۰۰ برنامه شهرستانی و ملاقات با بیش از پنج هزار مددجو در روز‌های سه شنبه با حفظ تکریم آن‌ها انجام پذیرفت.

وی در پایان با تشکر و سپاس از تمامی مسئولین و خیرین و تمام مردم استان گفت: ما مدیون شهدا و بدهکار مردم هستیم و من همچنان خود را سرباز کوچکی در برابر مردم می‌دانم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار