معاون قضائی دادستان کل کشور تاکید کرد؛

لزوم تعیین تکلیف خودروهای توقیفی در مبارزه با مواد مخدر

جمادی گفت: نباید خودرو‌های توقیفی مربوط به قبل از ۱۴۰۰ در پارکینگ‌های شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر داشته باشیم.
کد خبر: ۵۹۲۴۴۴
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۳ - 28May 2023

لزوم تعیین تکلیف خودروهای توقیفی در مبارزه با مواد مخدربه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «علی جمادی» معاون قضائی دادستان کل کشور در سومین جلسه کمیته ملی حقوقی و قضائی ستاد مبارزه با مواد مخدر و نشست کمیته حقوقی و قضائی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان اظهار داشت: تعیین تکلیف خودرو‌های موجود در پارکینگ مرکزی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و ساماندهی این پارکینگ‌ها به صورت ویژه مورد تاکید قرار گرفته است.

جمادی با اشاره به اینکه استان کرمان در زمینه مبارزه با پدیده خانمان سوز مواد مخدر، استانی پیشرو در بین استان‌های کشور است، تاکید کرد: با توجه به اینکه پارکینگ شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در استان کرمان وضعیت مناسبی ندارد و مسقف نیست، باید روند تعیین تکلیف خودرو‌ها سرعت یابد.

معاون قضائی دادستان کل کشور عنوان کرد: باید در یک فرصت حداکثر سه ماهه و با به کارگیری ضابطان و قضات صاحب نظر، تعیین تکلیف خودرو‌های موجود در پارکینگ‌های شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان صورت گیرد و قطعاً نظارت‌های دقیق ریاست کل دادگستری استان کرمان بر این موضوع تداوم خواهد داشت.

وی بر همسان سازی آمار مرجع قضائی و ستاد مبارزه با مواد مخدر نیز تاکید کرد و گفت: استان کرمان از استان‌های اولویت‌دار در واگذاری خودرو‌های توفیقی جهت اختصاص به امر مبارزه با مواد مخدر قرار دارد.

جمادی افزود: درباره شناسایی اموال قاچاقچیان و ضربه به بنیان‌های مالی باند‌های قاچاق باید کار جدی صورت گیرد و هنر یک قاضی و ضابطان این است که در پرونده‌های قاچاق مواد مخدر به ویژه قاچاق‌های کلان ضربه اساسی به بنیان‌های مالی قاچاقچیان وارد شود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها