فتح خرمشهر؛ فتح خون/

باید با امید راه شهدا را پیش برد

حجت‌الاسلام والمسلمین نکونامگفت: باید با امید راه شهدا را پیش برد، مالک اصلی در دنیا خداست و همه مالکیت‌های دنیایی اعتبار است و بعد از چند روز به دیگری منتقل می‌شود.
کد خبر: ۵۹۱۳۷۱
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۲ - 24May 2023

میز‌های ریاست مدیران، اعتبار‌هایی زودگذر هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، حجت‌الاسلام والمسلمین «محمدعلی نکونام» نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری صبح امروز در کلاس معارف مدیران استان که که مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر برگزار شد، اظهار داشت: امروز سالروز آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت و ایستادگی است و ارواح شهدا هم در جمع ما حضور دارند و همه چیز را می‌شنوند و درک می‌کنند.

وی افزود: هر آنچه در این عالم است تسبیح خدا را می‌گوید و تسلیم خدا هستند جز انسان، گاهی انسان خود را مطیع شیطان می‌کند و باید برای جلوگیری از این موضوع به خدا پناه برد.

نکونام گفت: در آیات پایانی سوره حشر ۱۸ اسم برای خداوند برشمرده شده ‌و برای جلب توجه ما به معنای این اسامی و هدایت ما به سمت نور و رهایی از ظلمت می‌باشند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: در قرآن توجه به یگانگی خداوند بسیار توصیه شده است، ادامه راه شهدا با یگانه‌نگری و یگانه‌پرستی مقدور است.

وی بیان داشت: شهدا به دنیای فانی و هرچه ماندنی دارد دل نبستند و امروز تربت پاکشان از سوی مردم احترام می‌شود.

امام جمعه شهرکرد خاطرنشان کرد: خداوند رحمان است و همه بر سر سفره اش نشسته‌اند، اما همین خدای رحمان، رحیم هم هست، که فقط ویژه مومنان است.

نکونام افزود: باید با امید راه شهدا را پیش برد، مالک اصلی در دنیا خداست و همه مالکیت‌های دنیایی اعتبار است و بعد از چند روز به دیگری منتقل می‌شود و این میز‌های ریاست هم نمونه‌ای از این مالکیت‌ها و اعتبارهاست که گذرا هستند و می‌روند.

وی خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) خدا را در همه چیز می‌دید و لحظه‌ای از قلدری‌ها و عربده‌کشی‌های آمریکا نترسید، ۴۴ سال عزت، پیروزی و رشد، بزرگی، افول دشمن و... نتیجه مالک دیدن خدا است.

در این مراسم از خانواده معزز شهدا، جانبازان و رزمندگان دوران دفاع مقدس تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار