فتح خرمشهر؛ فتح خون/

پیام تبریک فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری به مناسبت سوم خرداد و سالروز آزادی خرمشهر

سردار «امان اللهی» به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر و پیروزی رزمندگان اسلام در عملیات بزرگ بیت المقدس، طی پیامی این روز را به دلاور مردان عرصه ایثار و مقاومت تبریک گفت.
کد خبر: ۵۹۱۲۸۵
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۹ - 24May 2023

به گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، سردار «منوچهر امان‌اللهی» فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری به صدور پیامی فرارسیدن سوم خردادماه و سالروز آزادسازی خرمشهر را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بی شک آزادی خرمشهر جاودان را باید مرهون تلاش و استقامت انسان‌های خود باور و خدا محوری دانست که پیام آزادی و آزادگی را فریاد کشیدند و در لبیک به رهبر و مقتدای خویش داستان عشق و دلدادگی به ولایت را ماندگار نمودند.

حماسه آزاد سازی خرمشهر در سوم خرداد ماه سال ۱۳۶۱ که در عملیات غرور آفرین و حیرت انگیز بیت المقدس رقم خورد از دست آورد‌های راهبردی و تعیین کننده دفاع مقدس و نقطه عطف تاریخی در مرحله نوین جنگ، از صحنه معادلات دفاعی کشور محسوب می‌گردد.

آزادسازی «خرمشهر» یکی از مهمترین وقایع تاریخ دفاع مقدس است که با الطاف الهی و رهبری‌های عالمانه امام راحل در کنار صلابت و ازخودگذشتگی‌های فرزندان قهرمان این مرز و بوم، به وقوع پیوست.

بازخوانی، ترسیم و پاسداشت این رخداد بزرگ تاریخی و سرنوشت ساز در حقیقت تقدیر از حماسه آفرینی‌ها و رشادت‌های فرزندان غیور ایران اسلامی و تداوم باور‌ها و نگرش‌های اصیل دفاع از ارزش‌های ناب انقلاب شکوهمند اسلامی است.

اینجانب سالروز آزادسازی خرمشهر عزیز را به ملت شریف ایران و فرماندهی معزز کل قوا حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) تبریک و تهنیت گفته، یاد و خاطره شهدای گرانقدر این عملیات بزرگ را گرامی می‌دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار