نماینده ولی فقیه در استان فارس:

ارتش ما برای تولید و ساخت تجهیزات متکی به توان داخلی است

آیت‌الله «دژکام» با بیان اینکه ارتش ما برای تولید و ساخت تجهیزات متکی به توان داخلی است گفت: افتخار ایرانیان آن است که نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی امروز به دستور قرآن کریم که فرموده در مقابل دشمن هرچه می‌توانید عِده و عُده آماده کنید عمل کرده‌اند.
کد خبر: ۵۹۱۱۲۱
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۴ - 23May 2023

ارتش ما طبق آیه «مَا استَطَعتُم» عمل کرده و متکی به توان داخلی استبه گزارش دفاع‌پرس از شیراز، آیت‌الله «لطف‌الله دژکام» نماینده ولی فقیه در استان فارس امروز در آیین الحاق و واگذاری تجهیزات و تسلیحات نوین و بازآمادشده به تیپ ۵۵ هوابرد و پشتیبانی منطقه ۲ نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه ارتش امروز ما برای تولید و ساخت تجهیزات متکی به توان داخلی است اظهار داشت: افتخار ایرانیان آن است که نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی امروز به دستور قرآن کریم که فرموده در مقابل دشمن هرچه می توانید عِده و عُده آماده کنید عمل کرده‌اند.

امام جمعه شیراز با بیان اینکه در طول تاریخ نیازمند ادوات و تجهیزات ارتشی بودیم تا این نیازها را از طریق کشورهای دیگر تأمین کنیم گفت: امروز ارتش جمهوری اسلامی این تجهیزات را به دستور قرآن کریم و برای عزت اسلام و ایران به دست خودش تولید می‌کند.

آیت الله دژکام با اشاره به آیه چهار سوره مبارک صف، عنوان کرد: خدا آن مؤمنان را که در راه او در صف جهاد با کافران، مانند بنیان و سدّی آهنین همدست و پایدارند بسیار دوست می‌دارد.

امام جمعه شیراز بیان داشت: ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی هر روز افتخاری جدید برای ایران و ایرانیان می‌آفرینند.افتخار همه ما مردم آن است که امروز می‌بینیم در عرصه دریاهای جهان، ارتش جمهوری اسلامی قدرتمند و با صلابت می درخشد و مأموریت ۳۶۰ درجه دور کره زمین را با افتخار و عظمت همین روزهای اخیر به پایان رساند.

وی با بیان اینکه در طول تاریخ نیازمند ادوات و تجهیزات ارتشی بودیم تا این نیازها را از طریق کشورهای دیگر تأمین کنیم، گفت: امروز ارتش جمهوری اسلامی این تجهیزات را به دستور قرآن کریم و برای عزت اسلام و ایران به دست خودشان تولید می کنند و آنها را به کار می گیرند و آبرو و عظمت برای ایران و ایرانیان می‌آفرینند.

آیت‌الله دژکام عنوان کرد: یادمان نمی رود که دشمنان اسلام و ایران برای یکی از این ادواتی که امروز در این میدان به صورت متعدد تولید می‌شود و موجود است چقدر باج می‌خواستند تا مقدار کمی از این ادوات را به ما بدهند و فراموش نمی کنیم در بعضی از کشورهای منطقه رییس جمهور آمریکا وقتی خواست برخی از این ادوات را به آنها بفروشد تعبیرش این بود که آنها گاو شیرده ما هستند.

امام جمعه شیراز با بیان اینکه امروز ایرانیان مایه افتخار امت اسلامی شده اند، ابراز داشت: ایرانیان امروز به همه اثبات کردند که امت اسلامی در پرتو قرآن و ولایت اهل بیت (ع) هیچ وقت به کسی باج نمی دهد و این امت بر پای خود خواهد ایستاد و عظمت امت اسلامی را دوباره به رخ همه جهانیان خواهد کشید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار