برنامه‌ریزی برای اعزام زائران چهارمحال و بختیاری به مرقد مطهر امام (ره)

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) از برنامه‌ریزی برای اعزام بیش از دو هزار زائر از استان چهارمحال و بختیاری برای شرکت در مراسم ارتحال حضرت امام خمینی (ره) خبرداد.
کد خبر: ۵۹۰۷۹۸
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۱ - 22May 2023

برنامه‌ریزی برای اعزام زائران چهارمحال و بختیاری به مرقد مطهر امام (ره)به گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، سردار «علی‌محمد اکبری» فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (ع) امروز (دوشنبه) در حاشیه جلسه ستاد برگزاری سی و چهارمین سالگرد رحلت معمار کبیر انقلاب، اظهار داشت: بیش از دو هزار زائر از چهارمحال و بختیاری برای شرکت در مراسم سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره) عازم تهران می‌شوند.

وی افزود: برنامه‌ریزی‌های لازم برای بزرگداشت سی و چهارمین سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره) در قالب هفت کمیته انجام شده و ثبت نامه زائران در نواحی مقاومت بسیج شهرستان‌های ۱۱ گانه استان چهارمحال و بختیاری انجام می‌شود.

در ادامه جلسه «محسن حسین‌میرزایی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری بر اعزام زائران به حرم مطهرامام خمینی (ره) و برگزاری مراسم‌های گوناگون در نقاط مختلف استان تاکید کرد.

وی خاطرنشان کرد: ترغیب سفر اولی‌ها و جوانان برای شرکت در این برنامه، رعایت تمامی نکات ایمنی، امنیتی و فنی، تعیین مسئولان و مدیران کاروان‌ها، برگزاری جلسات بین بخشی، تعیین مسئولان کمیته‌های تخصصی و اجرایی این برنامه و قرارگیری نیرو‌های امدادی هلال احمر هر کاروان باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار