در پیام فرمانده انتظامی خراسان رضوی به‌مناسبت دهه کرامت آمده است؛

دهه کرامت فرصت مناسبی برای بهره‌مندی از احادیث شریف حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع)

سردار «تقوی» با صدور پیامی، فرارسیدن دهه کرامت را تبريک گفت.
کد خبر: ۵۹۰۷۶۸
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۶ - 22May 2023

دهه کرامت فرصت مناسبی برای بهره‌مندی از احادیث شریف حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع)به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ پاسدار «محمدکاظم تقوی» فرمانده انتظامی خراسان رضوی با صدور پیامی، حکمت اجتماعی نامگذاری دهه کرامت را برخاسته از روح کریمانه و قلب پاک مردم دانست.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحيم

دهه کرامت، دهه اول ماه ذی‌القعده است و آغازش با ولادت حضرت معصومه (ع) و پایانش با ولادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) می‌باشد.

این دهه یادآور بسیاری از مطالب عالی و مفاهیم بلند و سازنده و ارزشمند است و یادآور لطیف‌ترین علائق و مهر و وفاهای کم‌نظیر یک خواهر نسبت به مقام شامخ و معنوی برادر است و تداعی‌کننده عزم و قاطعیت و اراده آهنین زنان بزرگ و بانوان والامقام و گرانقدر می‌باشد.

تمام مفاهیم سازنده‌ای که ما در فرهنگ اسلامی داریم در این دهه تداعی می‌شوند چراکه حرم حضرت معصومه (ع) و امام رضا (ع) کانون دعا و قرآن و نیایش و... است و یادآور تمام خوبی‌ها و یادآور جمال انسانیت است.

البته نامگذاری این ایام به دهه کرامت حکمتی اجتماعی دارد که برخاسته از روح کریمانه و قلب پاک مردم جامعه ما می‌باشد، ولی شایسته است که به این مناسبت از خوان کرم اهل‌بیت (ع) و احادیث شریف رسیده از آن بزرگواران بهرمند شویم.

اینجانب آغاز دهه کرامت را به همه مردم شریف ایران و همه عزیزانی که در حفظ و اعتلای حوزه‌های فرهنگی نقش دارند تبریک عرض کرده و از خداوند متعال سلامتی، سعادت، سربلندی، بهروزی و توفیق روزافزون یکایک این عزیزان را مسئلت می‌کنم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها