استاندار چهارمحال و بختیاری:

دستگاه قضا در برملا کردن توطئه‌های دشمنان نقش اساسی دارد

«حیدری» گفت: دشمنان جمهوری اسلامی ایران سعی دارند با حجمه‌های فراوان مردم را ناامید کنند و دستگاه قضا یکی از دستگاه‌های ارزشمندی است که در راه برملا ساختن این توطئه‌های دشمنان خدمات بسیاری ارائه می‌کند.
کد خبر: ۵۹۰۵۸۹
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۰ - 21May 2023

دستگاه قضا در برملا کردن توطئه‌های دشمنان نقش اساسی داردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، «غلامعلی حیدری» استاندار چهارمحال و بختیاری امروز (یکشنبه) در آیین تکریم و معارفه رئیس کل و دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی در کشور و استان تحولات بزرگی رخ داد، اظهار داشت: کسب موفقیت‌های بسیار پس از انقلاب اسلامی به برکت وجود امامین انقلاب بود چراکه این دو شخصیت بزرگوار از ابتدا در برابر خواسته‌های نامشروع طاغوتیان ایستادگی کردند.

وی افزود: دشمنان جمهوری اسلامی ایران سعی دارند با حجمه‌های فراوان مردم را ناامید کنند و دستگاه قضا یکی از دستگاه‌های ارزشمندی است که در راه برملا ساختن این توطئه‌های دشمنان خدمات بسیاری ارائه می‌کند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تراز شدن ناترازی‌ها یکی از موضوعاتی است که موجب خوشنودی مردم می‌شود، ادامه داد: برای اصلاح ناترازی‌ها باید در میان مردم حضور داشت تا به این ترتیب امکان درک صحیح مشکلات آن‌ها فراهم و اقدامات ضروری جهت اصلاح صورت بگیرد.

حیدری با تاکید بر اینکه برخورد قاطعانه دستگاه قضایی با مفاسد منجر به امیدواری مردم می‌شود، خاطرنشان کرد: در وقایع اخیر شاهد بودیم که چگونه اغتشاشگران قصد داشتند وحدت و انسجام کشور را دچار خدشه کنند، اما حضور به موقع دستگاه قضا و برخورد با عوامل اغتشاشات موجب شد چهارمحال و بختیاری با مشکلات چندانی مواجه نشود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار