نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

عدالت یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های قضات است

حجت‌الاسلام والمسلمین «نکونام» با بیان اینکه عدایت یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک قاضی است، گفت: اگر این ویژگی در وجود قضات وجود نداشته باشد آسیب‌های بسیاری مانند رشوه‌گیری و بدرفتاری در جامعه رواج پیدا خواهد کرد.
کد خبر: ۵۹۰۵۷۹
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۳ - 21May 2023

عدالت یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های قضات استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، حجت‌الاسلام و المسلمین «محمدعلی نکونام» نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری امروز (یکشنبه) در آیین تکریم و معارفه رئیس کل و دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه هیچ بازگشتی جز به سوی خداوند متعال وجود ندارد، اظهار داشت: انسان‌هایی که از اعتدال عبور کرده و در زندگی خود مسیر درستی انتخاب نکرده‌اند عاقبت خوشایندی نخواهند داشت.

وی با تاکید بر اینکه مصرفان از اصحاب دوزخ و آتش هستند، افزود: به همین جهت باید بسیار مراقب باشیم در زمینه کسب و کار خود همچنین در دستگاه‌های اداری، قضایی حتی در خانه و خانواده از مصرفان نباشیم.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: یکی از ویژگی‌های مصرفان خشونت سردمداران با مردم است بنابراین لازم است سردمداران با مردم ارتباطی بسیار قوی داشته باشند چراکه ادا نشدن حق مردم توسط کارگزاران رفتار قبیحی به شمار می‌آید.

نکونام عنوان کرد: سایر افراد نیز اگر در کسب و کار خود شئون شغلی آن را حرفه را رعایت نکند در گروه مصرفان قرار خواهد گرفت و درنتیجه عاقبت خوشایندی در انتظار او نیست.

وی در پایان با بیان اینکه عدایت یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک قاضی است، خاطرنشان کرد: اگر این ویژگی در وجود قضات وجود نداشته باشد آسیب‌های بسیاری مانند رشوه‌گیری و بدرفتاری در جامعه رواج پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار