یکی از شهدای حادثه تروریستی «سراوان» فرزند خراسان جنوبی است

استوار دوم «حسن بادامکی» اهل شهرستان قاین از استان خراسان جنوبی است که در پی حمله تروریستی ناجوانمردانه اشرار و معاندان در شب گذشته به درجه رفیع شهادت نائل گشت.
کد خبر: ۵۹۰۵۷۵
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۲ - 21May 2023

یکی از شهدای حادثه تروریستی «سراوان» فرزند خراسان جنوبی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، در پی حمله تروریستی ناجوانمردانه اشرار و معاندان در شب گذشته و تلاش برای ورود به کشور با مقاومت مرزبانان دلیر برجک مرزبانی «مزه سر» هنگ مرزی سراوان روبه رو شدند که در این درگیری متأسفانه پنج نفر از مرزبانان دلیر، به درجه شهادت نائل و تروریست‌ها با تحمل تلفات از صحنه درگیری متواری شدند.

یکی از این پنج تن از شهدا از فرزندان خطه کویری خراسان جنوبی است. استوار دوم «حسن بادامکی» اهل شهرستان قاین از استان خراسان جنوبی است. وی متولد یکم بهمن‌ماه ۱۳۷۷، متأهل و دارای یک فرزند پسر می‌باشد.

سرتیپ دوم ستاد «حسين دهکی» فرمانده مرزبانی استان خراسان جنوبی در پیامی شهادت ۵ تن از مرزداران استان سیستان و بلوچستان که در حمله تروریستی شب گذشته به برجک مرزی روستای «مزه سر» به درجه رفیع شهادت نائل آمدند را تبریک و تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:  

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

ایثار و از خودگذشتگی زیبنده انسان‌های فداکار و جان برکفی است که همواره در جهت رسیدن به معبود برای خدمت به مردم تلاش و مجاهدت می‌نمایند و در این راه از سلامت و جان خود می‌گذرند تا همچون مجاهد فی سبیل‌الله برای عزت و سربلندی کشور تلاش نمایند.

چه دلیران مردانی که جنگیدند و اینگونه برای دفاع از مرزهای عزت، افتخار، سربلندی، اقتدار و خدمت به مردم شهید شدند و چه زیبا رهبر کشورمان فرمودند؛ «شهدای مرزبانی و انتظامی مظلوم هستند».

اینجانب شهادت همرزمان خودم در استان سیستان و بلوچستان را که به مقام والای شهادت نائل آمدند را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانواده معزز شهدا به ویژه خانواده معزز شهید «حسن بادامکی» از غیور مردان خطه استان خراسان جنوبی، همرزمان خودم در فرماندهی مرزبانی فراجا  تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار