مسئول شبکه جوانان رضوی چهارمحال‌وبختیاری:

کاروان زیرسایه خورشید وارد شهرکرد شد

«کاووسی» با اشاره به اینکه کاروان زیرسایه خورشید وارد شهرکرد شدند، گفت: این کاروان در ابتدا با حضور در گلزار شهدا به مقام والای شهیدان ادای احترام کردند.
کد خبر: ۵۹۰۵۰۸
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۷ - 21May 2023

کاروان زیرسایه خورشید صبح امروز وارد استان شد«محسن کاووسی» مسئول شبکه جوانان رضوی چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در شهرکرد با اشاره به اینکه امروز (یکشنبه) کاروان زیرسایه خورشید وارد شهرکرد شدند، اظهار داشت: این کاروان در ابتدا با حضور در گلزار شهدا به مقام والای شهیدان ادای احترام کردند.

وی افزود: در ادامه برنامه‌های کاروان زیرسایه خورشید در شهرکرد مقرر است امروز در جشن دانشگاه آزاد اسلامی همچنین برنامه‌های مردمی و عمومی ویژه ولادت حضرت معصومه (س) و خانه ایتام حضور داشته باشند.

مسئول شبکه جوانان رضوی چهارمحال‌وبختیاری ادامه داد: برگزاری مراسم بزرگداشت سالروز فتح خرمشهر در تاریخ سوم خردادماه و حضور در روستا‌های صعب‌العبور کوهرنگ از دیگر برنامه‌هایی است که با حضور خادمان حرم مطهر رضوی در چهارمحال و بختیاری اجرا خواهد شد.

کاووسی با تاکید بر اینکه پرچم منقش به نام امام رضا (ع) در طول دهه کرامت در شهرکرد به اهتزاز درمی‌آید، خاطرنشان کرد: یکی دیگر از ویژه‌برنامه‌های عمومی که مقرر است با حضور کاروان زیرسایه خورشید در چهارمحال و بختیاری برگزار شود «با اجازه امام رضا (ع)، بله» است که در این برنامه عقد دو زوج انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار