بازدید دانشجویان دافوس ارتش از گروه پدافند هوایی حضرت معصومه (س)

جمعی از دانشجویان فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران (دافوس) از بخش‌های مختلف گروه پدافند هوایی حضرت معصومه (س) بازدید کردند.
کد خبر: ۵۸۹۲۴۰
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۹ - 15May 2023

به گزارش دفاع‌پرس از قم، جمعی از دانشجویان دوره ۳۳ محورشناسی دانشگاه فرماندهی و ستاد «دافوس» ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در گروه پدافند هوایی حضرت معصومه (س) با مأموریت عملیاتی و توان رزم یگان و تهدیدات آن آشنا شدند.

امیر سرتیپ دوم ستاد «نعمت محسنی زرین» فرمانده گروه پدافند هوایی حضرت معصومه (س) و ارشد نظامی ارتش در استان قم در جمع دانشجویان دافوس، دوره محورشناسی را برای دانشجویان خاطره‌انگیز، مهم و مفید خواند و اظهار داشت: انتظار است که آموزه‌های دوره فوق را به‌خوبی فرا گیرید و جایگاه ارتش را روز به روز بهبود ببخشید.

وی افزود: بحمدالله امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران به لحاظ اقتدار نظامی مورد تایید است و حضرت آقا در بیانات اخیرشان در خصوص ارتش جمهوری اسلامی ایران صحه گذاشتند و ان شاءالله ما به عنوان سکانداران این شجره طیبه بتوانیم مسئولیت و وظیفه‌ای که به عهده داریم انجام دهیم.

ارشد نظامی ارتش در استان قم با اشاره به حکمت ۲۳۱ نهج البلاغه، فراگیری و به کار بستن اصول مدیریتی درنهج البلاغه را برای یک فرمانده ضروری دانست و بیان کرد: امام علی (ع) درحکمت ۲۳۱ نهج البلاغه با اشاره به اصول مدیریتی می‌فرمایند بپرهیز از شتاب در انجام آن کار‌هایی که موعدش نرسیده است، از سستی از انجام آن کار‌ها که شرایطش مهیا شده است، از پافشاری درانجام آن کار‌ها که وجوه آن ناشناخته مانده یا کاهلی در انجام آن کار‌ها که تکلیف آن روشن شده، هرچیز و هرشخص را درجای خود بنشان وهرکاری را دروقت خودش به سرانجام برسان.

امیر محسنی زرین درخصوص مسائل روز و جنگ شناختی و تهدید‌های موجود بر اساس رهنمود رهبر معظم انقلاب گفت: هدف دشمن از این اتفاقات سست کردن اراده ملت و خاموش کردن شعله‌های امید در دل جوانان است که آنان را از آینده مایوس کند.

وی تاکید کرد: دشمنان می‌خواهند نرم افزار واقعی ملت را از دست این ملت بگیرند و بی اثر کنند و این نرم افزار واقعی عبارت است از ایمان مردم، ارزش‌های دینی، ارزش‌های ملی و اعتقادات مردم و آن‌ها به خیال باطل خود به دنبال آن هستند بی‌ثباتی در جامعه بوجود بیاورند و کشور را به جنگ داخلی هدایت کنند، اما ملت ایران قوی و در حال پیشرفت است.

حضور در مرکز فرماندهی و کنترل، سایت‌های موشکی و راداری و آشنایی با سامانه‌ها از برنامه‌های آموزشی دانشجویان دافوس در گروه پدافند هوایی حضرت معصومه (س) بود.

بازدید دانشجویان دوره دافوس از گروه پدافند هوایی حضرت معصومه (س)بازدید دانشجویان دوره دافوس از گروه پدافند هوایی حضرت معصومه (س)بازدید دانشجویان دوره دافوس از گروه پدافند هوایی حضرت معصومه (س)

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار