در جلسه شورای سیاستگذاری جشن‌های دهه کرامت استان؛

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه: برای برخورد با مشکلات اجتماعی از برنامه‌های متعدد فرهنگی استفاده شود

آیت‌الله «علما» گفت: کار فرهنگی بهترین عملکرد است، لذا برای برخورد با مشکلات اجتماعی از برنامه‌های متعدد فرهنگی استفاده شود.
کد خبر: ۵۸۹۱۵۵
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۲ - 15May 2023

برای برخورد با مشکلات اجتماعی از برنامه‌های متعدد فرهنگی استفاده شودبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، آیت‌الله «مصطفی علما» نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه ‌در جلسه شورای سیاستگذاری جشن‌های بین‌المللی زیرسایه خورشید و دهه کرامت استان کرمانشاه با مهم دانستن اطلاع رسانی اظهار داشت: فضای مجازی در عین مخرب بودن می‌تواند فرصت گرانقدری برای همه ما باشد لذا باید برنامه‌های فرهنگی خود را به صورت گسترده اطلاع رسانی کنیم.

وی اضافه کرد: باید تمام کارهای همه ما قانونمند باشد، لذا باید از امکانات موجود نهایت استفاده را ببریم، زیرا این مواهب بعضا باور مردم است که زمینه ها را برای ما فراهم می کند.

آیت الله علما عنوان کرد: باید برخورد ما با جوانان منطقی مستدل و بر پایه قانون باشد، زیرا برخی جوانان ما آموزه‌های اسلام به گوششان نرسیده، بنابراین باید با آرامش مهربانی اسلام را اطلاع رسانی کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: باید مبنای کار ما بر جذب باشد نه دفع، زیرا همه منتقدان هم فرزندان ما و شهروند کشور هستند.

وی با مهم دانستن کار فرهنگی تأکید کرد: کار فرهنگی بهترین عملکرد است، لذا برای برخورد با مشکلات اجتماعی از برنامه‌های متعدد فرهنگی استفاده شود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه بر برنامه‌ریزی لازم برای جذب جوانان تأکید کرد و گفت: باید از سوژه‌های متعدد انقلاب اسلامی برای این کار استفاده بهینه شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار