تقویت اراده ملت فلسطین برای مبارزه با ترور فرماندهان مقاومت

اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد که نه تنها راه مقاومت در برابر دشمن صهیونیستی با ترور فرماندهان فلسطینی متوقف نخواهد شد بلکه این مسیر تقویت می‌شود.
کد خبر: ۵۸۸۷۵۴
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۴ - 13May 2023

تقویت اراده ملت فلسطین برای مبارزه با ترور فرماندهان مقاومتبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از فلسطین الیوم، اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین با صدور بیانیه‌ای در واکنش به شهادت ایاد الحسنی مسئول عملیات گردان‌های القدس به دست رژیم صهیونیستی تاکید کرد: شهادت رهبران مقاومت فلسطینی نشان دهنده این است که آن‌ها در قلب نبرد و میدان و در صف نخست خطوط درگیری با دشمن صهیونیستی هستند.

در ادامه این بیانیه آمده است: نبرد با دشمن صهیونیستی ادامه خواهد داشت و ما به عهد خود با خون شهدا به هر قیمتی که باشد، پایبند خواهیم بود.

جنبش المجاهدین فلسطین و گردان‌های المجاهدین شاخه نظامی این جنبش با صدور بیانیه‌ای در واکنش به شهادت ایاد الحسنی تاکید کرد که ترور رهبران مقاومت تنها باعث تقویت راه مقاومت در برابر دشمن صهیونیستی در میان ملت فلسطین می‌شود.

در این بیانیه تاکید شده است: ما در کنار دیگر گروه‌های مقاومت فلسطین در اتاق عملیات مشترک، راه نبرد با دشمن صهیونیستی را برای دفاع از ملت فلسطین ادامه خواهیم داد.

پیش از این نیز، گردان‌های القسام شاخه نظامی جنبش حماس با صدور بیانیه‌ای شهادت ایاد الحسنی مسئول هماهنگی میان این گردان‌ها و گردان‌های القدس در جریان حملات رژیم صهیونیستی تسلیت گفته بود.

در این بیانیه آمده است: ما با افتخار و عزت شهادت الحسنی معروف به ابوانس عضو شورای نظامی و فرمانده عملیات گردان‌های القدس را تسلیت می‌گوئیم.

در ادامه این بیانیه تاکید شده است: ما با این شهید و تمام شهدای ملت فلسطین عهد و پیمان می‌بندیم که خون آن‌ها هرگز هدر نخواهد شد بلکه تبدیل به نوری برای روشن کردن مسیر مجاهدان و آتشی برای سوزاندن اشغالگران خواهد شد.

ارتش رژیم صهیونیستی عصر جمعه در بیانیه‌ای اعلام کرد که در یک عملیات مشترک با دستگاه امنیت عمومی این رژیم، «ایاد الحسنی» یکی از فرماندهان جهاد اسلامی را به شهادت رسانده است.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار