فرمانده انتظامی خراسان جنوبی خبر داد؛

تشییع و خاکسپاری پیکر شهید مدافع امنیت «محمدرضا اسدالهی» در بیرجند

سرهنگ «شجاعی‌نسب» گفت: پیکر شهید سرهنگ «محمدرضا اسدالهی» در روزهای آینده برای تشییع و خاکسپاری به زادگاهش بیرجند منتقل می‌شود.
کد خبر: ۵۸۸۵۸۶
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰ - 12May 2023

تشییع و خاکسپاری پیکر شهید مدافقع امنیت «محمدرضا اسدالهی» در بیرجندبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سرهنگ «حسن شجاعی‌نسب» فرمانده انتظامی خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: شهید سرهنگ «محمدرضا اسدالهی» اهل خراسان جنوبی است و پیکر این شهید بعد از نماز جمعه بندرعباس بر روی دستان مردم شهیدپرور هرمزگان تشییع و پس از آن در روزهای آینده، پیکر شهید به زادگاهش بیرجند برای تشییع و خاکسپاری منتقل می‌شود. 

وی شهادت سرهنگ «محمدرضا اسدالهی» را تسلیت گفت و افزود: ایثار و از خودگذشتگی زیبنده انسان‌های فداکار و جان برکفی است که همواره در جهت رسیدن به معبود برای خدمت به مردم تلاش و مجاهدت می‌کنند و در این راه از جان خود می‌گذرند تا همچون مجاهد فی سبیل‌الله برای عزت و سربلندی کشور تلاش کنند. 

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی ادامه داد: بی‌شک شهید به معراج رفته‌ امنیت، همکار عزیزمان سرهنگ «محمدرضا اسدالهی» ادامه‌دهنده رسالت ارزشمند شهدای والامقام عرصه نظم و امنیت است که در عنفوان جوانی عزیزترین سرمایه خود را با افتخار در طبق اخلاص گذاشته و با اقتدار فدای نظام، اسلام و حفظ امنیت این مرز و بوم کرد.  

شجاعی‌نسب گفت:  آسمانی شدن سرهنگ «محمدرضا اسدالهی» اهل خطه شهیدپرور خراسان جنوبی و فرمانده پاسگاه  انتظامی «چارک» بندر لنگه در استان هرمزگان را که حین انجام وظیفه و درگیری با قاچاقچیان موادمخدر به درجه رفیع شهادت نائل آمد، به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج) و نایب بر حقش حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و همچنین همرزمان مجاهدش و خانواده ایشان تبریک و تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال برای این شهید والامقام علو درجات و برای بازماندگان اجر جزیل و صبر جمیل مسئلت دارم.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها