حجت‌الاسلام رئیسی:

پدر شهیدان ضیایی تصویری ماندگار از شکوه ایثار و مقاومت به یادگار گذاشت

رئیس جمهور در پیامی درگذشت حاج محمد ضیایی پدر بزرگوار شهیدان والامقام مجید، اصغر، خدابخش و محمدرضا ضیایی را به خانواده محترم آن مرحوم و مردم شریف استان اصفهان تسلیت گفت.
کد خبر: ۵۸۸۱۰۷
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۴ - 09May 2023

پدر شهیدان ضیایی تصویری ماندگار از شکوه ایثار و مقاومت به یادگار گذاشتبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید ابراهیم رئیسی» در پیامی با تسلیت درگذشت حاج محمد ضیایی پدر بزرگوار شهیدان والامقام مجید، اصغر، خدابخش و محمدرضا ضیایی اظهار داشت: این پدر دریادل، در پاسداری از آرمان‌های اسلام و انقلاب با همتی والا، فرزندان سلحشور خود را که امروز ضامن آزادگی و اقتدار ملت بزرگ ایران هستند، تقدیم عزت و سرفرازی کشور کرد و تصویری ماندگار از شکوه ایثار و مقاومت را به یادگار گذاشت.

متن پیام رئیس‌جمهور به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

درگذشت شادروان حاج محمد ضیایی پدر بزرگوار شهیدان والامقام مجید، اصغر، خدابخش و محمدرضا ضیایی، موجب تألم خاطر گردید. هر شهید پرچمی برای استقلال و شرف کشور است و خانواده معظم شهدا اسطوره‌های شرف و فضیلت این مرز و بوم هستند. این پدر دریادل، در پاسداری از آرمان‌های اسلام و انقلاب با همتی والا، فرزندان سلحشور خود را که امروز ضامن آزادگی و اقتدار ملت بزرگ ایران هستند، تقدیم عزت و سرفرازی کشور کرد و تصویری ماندگار از شکوه ایثار و مقاومت را به یادگار گذاشت.

اینجانب مصیبت وارده را به خانواده محترم و مردم شریف استان اصفهان تسلیت می‌گویم و از درگاه خداند متعال برای آن اسوه مقاومت و ایستادگی رحمت واسعه و همجواری با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت دارم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس‌جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار