مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان:

بسیاری از شهدا در بستر اندیشه‌های استاد مطهری رشد یافتند

حمیدی نژاد گفت: شهید سلیمانی از تفکرات شهید مطهری درس گرفت و به یک انسان مکتب ساز مبدل شد و البته شهدای بزرگ ایران اسلامی نیز در بستر اندیشه‌های استاد مطهری رشد یافتند.
کد خبر: ۵۸۷۸۸۶
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۰ - 09May 2023

بسیاری از شهدا در بستر اندیشه‌های استاد مطهری رشد یافتندبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، «مسعود حمیدی نژاد» مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان روز گذشته در دومین یادواره شهدای فرهنگی و دانش‌آموزی شهر صیدون که با حضور سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان برگزار شد، اظهار داشت: بی شک دشمنان انقلاب به این نتیجه رسیده‌اند که آموزش و پرورش با هدایتگری خود، نسل‌های آینده را تربیت می‌کند بنابراین باید آن را مورد هجمه قرار داد.

وی افزود: دانش‌آموزان امروزی با هدایت و تربیت آموزش و پرورش قرار است تمدن ساز بشوند و وظیفه تربیت این نسل آینده که باید بار این انقلاب را به دوش بکشند بر عهده معلمان است.

حمیدی نژاد ادامه داد: مستکبران برنامه ریزی کردند که قرن بیستم قرن سیطره آنها باشد اما مردان بزرگی همچون شهید «قاسم سلیمانی» تمام نقشه‌های آنها را به هم ریختند و دلیل دشمنی آمریکا با نظام مقدس جمهوری اسلامی همین موضوع است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: امروز آمریکا در بُعد نظامی تقابل با روسیه، در بعد اقتصادی تقابل با چین و در بعد اعتقادی و ایدئولوژیک تقابل با جمهوری اسلامی ایران را در برنامه‌های راهبردی خود تعریف کرده است و این امر نشان از مقاومت جانانه جمهوری اسلامی ایران در برابر استکبار دارد.

وی در ادامه با اشاره به روز معلم و اینکه امام راحل به درستی سالگرد شهادت استاد مطهری را روز معلم نامید، افزود: امروز اندیشه‌های این اندیشمند بزرگ در دنیا در حال گسترش است.

حمیدی نژاد یادآور شد: شهید سلیمانی از تفکرات شهید مطهری درس گرفت و به یک انسان مکتب ساز مبدل شد و البته شهدای بزرگ ایران اسلامی نیز در بستر اندیشه‌های استاد مطهری رشد یافتند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه افکار و اندیشه های شهید مطهری هدایتگر است، افزود: امروز کتاب های ترجمه شده استاد مطهری در حال هدایتگری جوانان است، همچنین نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپا میلیون‌ها بار تکثیر شده و خرید قرآن کریم میلیون‌ها نسخه در اروپا افزایش یافته و این اتفاقات سبب عصبانیت مستکبران شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها