مسئول بسیج دانشجویی استان مرکزی خبر داد:

اعزام ۲۰۰ نفر از دانشجویان استان مرکزی به مناطق عملیاتی راهیان نور غرب کشور

شریعت منش گفت: همزمان با آغاز کاروان‌های راهیان نور غرب ۲۰۰ نفر از دانشجویان استان مرکزی در یک اردوی دوروزه، از مناطق عملیاتی غرب کشور بازدید کردند.
کد خبر: ۵۸۷۶۱۴
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۸ - 07May 2023

اعزام ۲۰۰ نفر از دانشجویان استان مرکزی به مناطق عملیاتی راهیان نور غرب کشوربه گزارش دفاع‌پرس از اراک، «اسماعیل شریعت منش» مسئول بسیج دانشجویی استان مرکزی  در جمع خبرنگاران اظهار داشت:۲۰۰ نفر از دانشجویان استان مرکزی در یک اردوی دو روزه راهیان نور، مقتل شهدای مناطق عملیاتی غرب کشور در استان کرمانشاه را زیارت کردند.

شریعت منش افزود: در این اردو که طی روزهای چهاردهم و پانزدهم اردیبهشت در مناطق عملیاتی استان کرمانشاه انجام شد، ۲۰۰ نفر از  دانشجویان استان با حضور در مناطق عملیاتی بازی دراز، مرصاد، کرند و اسلام‌آباد غرب، از یادمان‌های شهدای دفاع مقدس در این مناطق بازدید کردند.

مسئول بسیج دانشجویی استان مرکزی   یادآور شد: در حین برگزاری اردو زیارت قبور شهدای گمنام و بازدید از موزه دفاع مقدس شهر همدان از دیگر برنامه‌های کاروان راهیان غرب دو روزه خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد:آشنایی نسل جدید و مؤثرین آینده‌ساز جامعه بافرهنگ ایثار و شهادت از مهم‌ترین اهداف برگزاری این اردو بوده که تلاش خواهد شد برنامه‌های متنوعی در این خصوص اجرا شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها