معاون فرهنگی اداره‌ ارشاد کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

انتشار کتاب‌های دفاع مقدس با محوریت دومین کنگره شهدای کهگیلویه

«خوب‌پور» با اشاره به برگزاری دومین کنگره شهدای کهگیلویه و بویراحمد در سال ۱۴۰۳، گفت: چاپ و انتشار کتاب‌های دفاع مقدس استان باید با محوریت این کنگره صورت گیرد.
کد خبر: ۵۸۶۷۷۱
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۱ - 03May 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، نشست کمیته هنری، ادبیات و نمایش و کمیته نشر و تألیف دومین کنگره شهدای کهگیلویه و بویراحمد امروز در سالن جلسات اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

«جانمحمد خوب‌پور» معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با بیان اینکه رسالت اصلی ما این است که فرهنگ دفاع مقدس و مقاومت را در جامعه نهادینه کنیم، اظهار داشت: اگر شهدا به شهود رسیدند علتش این است که عامل به قرآن و دین بودند.

وی افزود: امیدواریم بتوانیم با اتکا به خدا در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گام برداریم که این مهم همکاری و هم‌افزایی همه دستگاه‌های فرهنگی را می‌طلبد.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به در پیش بودن سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر، گفت: لازم است برنامه‌های ادبی و هنری ویژه‌ای برای گرامیداشت سالروز این حماسه بزرگ پیش‌بینی و اجرا شود.

خوب‌پور به برگزاری دومین کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد در سال ۱۴۰۳ اشاره کرد و متذکر شد: کتب حوزه دفاع مقدس که در سال جاری چاپ منتشر می‌شود، باید با محوریت این کنگره باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار