برگزاری مراسم بزرگداشت شهید آیت‌الله سلیمانی در خاش

مراسم بزرگداشت شهید آیت‌الله سلیمانی با حضور مسئولین و مردم شهیدپرور شهرستان خاش در مسجد جامع این شهر برگزار شد.
کد خبر: ۵۸۶۶۰۶
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۲ - 02May 2023

برگزاری مراسم بزرگداشت شهید آیت الله سلیمانی در خاشبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، مراسم بزرگداشت شهید آیت الله سلیمانی نماینده فقيد مجلس خبرگان رهبری استان سیستان و بلوچستان با حضور مسئولین و مردم شهیدپرور شهرستان خاش در مسجد جامع این شهر برگزار شد.

حجت الاسلام «غلامرضا دهقان» امام جمعه خاش  اظهار داشت: آیت الله سلیمانی در همه مسئولیت ها، شخصیتی ولایی، با صلابت و نفوذ اجتماعی، دارای روحیه تقریب و خدمت به مردم بوده و نام نیکی از خود برجای گذاشت و عمر شریف و پر برکت خویش را در کسوت امامت جمعه و نمایندگی مقام معظم رهبری، صرف دفاع از حریم اهل بیت (ع) و تحقق آرمانهای انقلاب کرد.

امام جمعه خاش با بیان اینکه این عالم شهید از خدمتگزاری به مردم و انقلاب غافل نبود اظهار کرد: تواضع، فروتنی در برابر خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف مردم از مهمترین ویژگی های شهید آیت الله سلیمانی بود.

وی در انتها با بیان اینکه شهادت آیت الله عباسعلی سلیمانی سند حقانیت روحانیت است و دشمنان بدانند روحانیت در قلب مردم جای دارد، تصریح کرد: تجلیل با شکوهی که در تشییع و گرامی داشت این شهید عزیز در مازندران، قم، کاشان وسیستان و بلوچستان شد شاهدی بر محبوبیت روحانیت است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار