پیام تسلیت آیات عظام «مکارم شیرازی» و «نوری همدانی» به مناسبت شهادت آیت‌الله «سلیمانی»

حضرات آیات ناصر مکارم شیرازی و حسین نوری همدانی از مراجع تقلید در پیامی شهادت آیت‌الله عباسعلی سلیمانی عضو فقید مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفتند.
کد خبر: ۵۸۵۹۵۵
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۹ - 30April 2023

پیام تسلیت آیات عظام «مکارم شیرازی» و «نوری همدانی» به مناسبت شهادت آیت الله «سلیمانی»

به گزارش دفاع‌پرس از قم، در پی شهادت آیت‌الله عباسعلی سلیمانی عضو فقید مجلس خبرگان رهبری، دو تن از مراجع عظام تقلید، با صدور پیام‌هایی شهادت این عالم مجاهد را تسلیت گفتند.

در پیام آیت الله مکارم شیرازی آمده است:

خبر شهادت مظلومانه حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج عباسعلی سلیمانی (رحمه الله علیه) موجب تأثر و تألم فراوان گردید.

ایشان عالمی وارسته و فاضلی گرانقدر بود که سالیان متمادی مردم بزرگوار استان‌های سیستان و بلوچستان، مازندران و شهرستان کاشان از فیض وجود او بهره بردند.

خلوص، پشتکار و حضور مجدانه ایشان در سال‌های متمادی در جنوب شرق کشور، باعث ایجاد انس و الفت طوایف و مذاهب مختلف گردید و توطئه دشمنان را ناکام گذاشت.

اینجانب این ضایعه ناگوار را به حوزه‌های علمیه، مردم شریف ایران و علاقه‌مندان وی خصوصا به خانواده صبور ایشان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال علوّ درجات او و صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان مسالت دارم.

در پیام آیت الله نوری همدانی نیز آمده است:

شهادت مظلومانه مرحوم حجت الاسلام والمسلمین آقای حاج شیخ عباسعلی سلیمانی (رحمت الله علیه) موجب سعادت ابدی برای آن مرحوم شد اما جامعه انقلابی‌مان از وجود یک عنصر خدمتگزار و لایق و اثر گذار محروم شد که موجب تأثر گردید.

آشنایی اینجانب با این شخصیت به قبل پیروزی انقلاب برمی‌گردد و بعد آن از خدمات ماندگارش در مازنداران و کاشان و مخصوصاً منطقه زاهدان مطلع بودم که با عقل و علم توانست اهداف نظام اسلامی را دنبال نماید.

اینجانب ضمن محکوم کردن این جنایت، شهادت ایشان را به ملت شریف و حوزه‌های علمیه بویژه اهالی مازنداران و سیستان و بلوچستان و خانواده محترمشان تبریک و تسلیت عرض نموده و حشر با حضرات معصومین (علیهم السلام) را از خداوند متعال خواستارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار