معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری:

فعالیت مدیران نباید محدود به اتاق‌های شیشه‌ای باشد

«حسین‌میرزایی» با تاکید بر اینکه مدیران باید در میان مردم حضور داشته باشند، گفت: در زمان بروز مشکل برای افراد جامعه لازم است مدیران در میدان عمل حضور پیدا کنند و فعالیت خود را تنها به اتاق‌های شیشه‌ای محدود نکنند.
کد خبر: ۵۸۵۷۸۳
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۷ - 29April 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، «محسن حسین‌میرزایی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری صبح امروز در جلسه شورای روابط عمومی‌های استان با اشاره به اینکه تنها راه برون‌رفت استان از مشکلات موجود وحدت و همدلی است، اظهار داشت: لازم است این همدلی و وحدت میان مسئولان روابط عمومی ادارات نیز وجود داشته باشد و این افراد در برگزاری برنامه‌ها و مناسبت‌های گوناگون مانند روز شهرکرد، روز کار و کارگر و یا روز معلم که در پیش هستند به همیاری یکدیگر بشتابند.

وی با بیان اینکه شهرکرد مانند پیشانی چهارمحال و بختیاری است، افزود: اگر شهرکرد پیشرفت و ترقی داشته باشد این پیشرفت به سایر مناطق و شهرستان‌ها نیز انتقال پیدا می‌کند بنابراین باید همگی به یاری شهرداری شهرکرد و روابط عمومی این سازمان بشتابیم تا روز بزرگداشت شهرکرد به بهترین شکل برگزار شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: یکی از موضوعات بسیار مهمی که باید در استان پیگیری شود این است که تکریم و احترام به یکدیگر در میان مردم جامعه به یک فرهنگ تبدیل شود.

حسین‌میرزایی با تاکید بر اینکه مدیران باید در میان مردم حضور داشته باشند، عنوان کرد: در زمان بروز مشکل برای افراد جامعه لازم است مدیران در میدان عمل حضور پیدا کنند و فعالیت خود را تنها به اتاق‌های شیشه‌ای محدود نکنند، چنین مدیریتی توسط عالمان و بزرگان دین مبین اسلام نیز مورد سفارش قرار گرفته است.

وی بیان داشت: یکی از وظایف مسئولان روابط عمومی در ادارات چهارمحال و بختیاری نیز این است که مدیران را ترغیب کنند در میان مردم حضور داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری در پایان با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال جاری، خاطرنشان کرد: باید همگی برای حضور پرشور و شعور مردم استان در این انتخابات تلاش کنیم البته همواره میزان مشارکت مردم استان در انتخابات‌های گوناگون از میانگین کشور بالاتر بوده که این موضوع افتخاری برای استان محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار