مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان خبر داد؛

برگزاری ۲۰۰ برنامه سپاه در هفته عقیدتی - سیاسی توسط سپاه زنجان

حجت‌الاسلام «بیگدلی» گفت: ۲۰۰ برنامه سپاه در هفته عقیدتی - سیاسی در مجموعه سپاه استان زنجان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۵۸۵۴۴۶
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۲ - 26April 2023

برگزاری ۲۰۰ برنامه سپاه در هفته عقیدتی - سیاسی توسط سپاه زنجان

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، حجت‌الاسلام «حسن بیگدلی»، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی سه مطالبه ارتقای معرفت و بصیرت دینی، تقویت روحیه بسیجی و انقلابی و جهادی در صحنه بودن و میدان‌دار بودن و بهره‌گیری از ظرفیت حوزه‌های علمیه را از نهاد نمایندگی انتظار دارند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه همواره هدایت سیاسی، تبلیغ و فرهنگسازی، نظارت و صیانت در راستای ایفای نقش پاسداری از انقلاب در سپاه و بسیج وجود دارد، عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب برای اینکه سپاه بتواند وظایفش را به درستی انجام بدهد، آگاهی بخشی، دشمن و دوست‌شناسی و جریان‌شناسی را از بسیجیان و سپاهیان مطالبه می‌کند.

وی با اشاره به برگزاری ۲۰۰ برنامه سپاه در هفته عقیدتی - سیاسی در مجموعه سپاه استان عنوان کرد: از جمله این برنامه‌ها برگزاری مراسم حکمت مطهر، تبیین اندیشه‌ها و آثار شهید مطهری با محوریت جهاد تبیین، توزیع ۸۰۰ جلد کتاب در مورد جهاد تبیین، برگزاری همایش هادیان سیاسی سپاه و بسیج، تشکیل قرارگاه ویژه حجاب و عفاف، تجلیل از اساتید و فرهنگیان مربیان برجسته، برگزاری کرسی‌های هم اندیشی توسط بسیج اساتید، طرح ناظر در مورد حجاب و عفاف، تجلیل از مربیان برتر عقیدتی و ... است.

بیگدلی با اشاره به اینکه سپاه همواره به موضوع امر به معروف و نهی از منکر توجه داشته است، بیان کرد: سپاه در مسئله حجاب به صورت سلبی ورود نخواهد داشت و ورود سپاه در زمینه حجاب و عفاف در بعد ایجابی آن و صرفا در قالب تذکر لسانی خواهد بود.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان افزود: اگر بتوانیم غنای دین اسلام را به دانش‌آموزان و جامعه معرفی کنیم در بطن آن عفاف و حجاب و دوری از منکرات وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه سپاه یک مجموعه و نهاد انقلابی است، اضافه کرد: برخی از نهادها تاثیرگذاری عمیقی در ماندگاری انقلاب اسلامی داشتند که سپاه نیز یکی از این نهادها است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار