هاشمی نژاد در گفتگو با دفاع پرس:

پایگاه لیبرتی منبع فساد و رخنه جاسوسان در عراق/ صبر مردم عراق در برابر منافقین به پایان رسید

دبیر کل هابیلیان گفت: منافقین با حضور 20 ساله خود جز تباهی در عراق چیزی به جا نگذاشته‌اند و این مردم تحمل بیش از حد نشان داده‌اند. مردم عراق پایگاه لیبرتی را یک منبع فساد و رخنه جاسوسان در کشورشان می‌دانند به همین جهت در پی از بین بردن این پایگاه برآمده اند.
کد خبر: ۵۸۵۱۶
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۹ - 17November 2015

پایگاه لیبرتی منبع فساد و رخنه جاسوسان در عراق/ صبر مردم عراق در برابر منافقین به پایان رسید

محمدجواد هاشمینژاد دبیر کل بنیاد هابیلیان و فرزند شهید حجتالاسلام والمسلمین "سیدعبدالکریم هاشمینژاد"در گفتوگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس درباره اتفاقات اخیر در لیبرتی و عکسالعمل منافقین در برخی کشورهای اروپایی گفت: در سالهای گذشته عراق از ثبات امنیت کافی برخوردار نبود و این وضعیت آشفته طبیعتا در پی خود بروز زمینه هایی چون حضور ننگین و سیاه منافقین را ایجاد کرد که پس از حضور صدام نیز دولت عراق توان فروپاشی این گروه نداشت.

وی ادامه داد: گزارشهای متعددی که امروز از پیشینه منافقین دیده میشود این گروه مانند یک پل ارتباطی و گاهی به عنوان آموزش دهنده گروه های تروریستی و رابط گروههای بعثی و تکفیری در عراق فعالیت داشتند و هم اکنون نیز این روشهای غلط و اقدامات جنایتکارانه را ادامه میدهند.

دبیر کل بنیاد هابیلیان اظهار داشت: این شرایط هر چند دیر ولی به دنبال خود واکنش مردم عراق را به دنبال میآورد و تا امروز هم منافقین با خویشتنداری مردم این کشور روبرو بودند؛ این اقدامی که در لیبرتی انجام شد صرفا جنبه هشدار به سران منافقین بود.

هاشمی نژاد تصریح کرد: این گروه به دلیل کارشکنیها و قانون گریزیهایی که از اصول کشورها دارد؛ امکان نقل و انتقال به مکان دیگری برایشان وجود ندارد ولی دوسال گذشته با تعبیههایی که سازمان ملل انجام داد امکان انتقال این گروه به رومانی فراهم شد.

وی ادامه داد: از آنجایی که منافقین قصد تخریب روابط ایران با همسایگانش را داشت و کارشکنیهایی که منافقین در انتقال انجام دادند؛ اجازه این انتقال صادر نشد.

دبیر کل بنیاد هابیلیان در پاسخ به قبول مسئولیت گروه جیش المختار در قبال حمله به لیبرتی و صحت این ادعا از جانب این گروه گفت: منافقین بدون هیچگونه پناهندگی و تبعیت به خاک عراق تجاوز کردند و با ایجاد مانع اجازه نمیدهند هیچ قانونی روال طبیعی خود را طی کند و مسلما مردم عراق خواهان آزادی خاکشان از گروههای منافق و تکفیری هستند.

وی خاطر نشان کرد: منافقین با حضور 20 ساله خود جز تباهی در عراق چیزی به جا نگذاشتهاند و این مردم تحمل بیش از حد نشان دادهاند. مردم عراق پایگاه لیبرتی را یک منبع فساد و رخنه جاسوسان در کشورشان میدانند به همین جهت در پی از بین بردن این پایگاه برآمده اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار