مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان تاکید کرد؛

ضرورت توجه بیشتر به پیشکسوتان دوران دفاع مقدس

سردار «ظفری» به اهمیت تکریم پیشکسوتان دفاع مقدس پرداخت و گفت: کمیته پیشکسوتان و تشکل‌های مردم نهاد شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان در این مورد نقشی بسیار اساسی دارد.
کد خبر: ۵۸۴۴۸۰
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۷ - 20April 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، جلسه ای با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «مهدی ظفری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان و «مجتبی هوشمندی» مدیرکل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح با عنوان رییس کمیته پیشکسوتان و تشکل‌های مردم نهاد شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس همدان، در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس همدان برگزار شد.

ضرورت توجه به پیشکسوتان دوران دفاع مقدس

 مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان در این جلسه به اهمیت تکریم پیشکسوتان دفاع مقدس پرداخت و اظهار داشت: کمیته پیشکسوتان و تشکل‌های مردم نهاد شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان در این مورد نقش بسیار اساسی دارد و باید این قشر را مورد توجه قرار دهد.

در ادامه مدیر کل تامین اجتماعی نیروهای مسلح استان همدان به تشریح اقدامات صورت گرفته در حوزه تکریم پیشکسوتان و خانواده آنان در سال گذشته، پرداخت و گفت: جهت استفاده هر چه بیشتر از ظرفیت کمیته پیشکسوتان و تشکل‌های مردم نهاد در جهت نیل به اهداف تعیین شده، در سال ۱۴۰۲ نیز برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته است.

ضرورت توجه به پیشکسوتان دوران دفاع مقدس

در این جلسه سرهنگ پاسدار «محسن یوسفی» به عنوان متولی امر پیشکسوتان و تشکل‌های مردم نهاد اداره کل و رابط با آن کمیته معرفی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار