رئیس ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری خبر داد؛

اقامه نماز عید فطر در شهرکرد به امامت نماینده ولی فقیه در استان

«کریمی» گفت: نماز عید فطر در شهرکرد به امامت حجت‌الاسلام و المسلمین «محمدعلی نکونام» نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۸۳۹۴۸
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۷ - 18April 2023

حجت‌الاسلام والمسلمین «محمد کریمی» رئیس ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در شهرکرد، اظهار داشت: نماز عید فطر در شهرکرد به امامت حجت‌الاسلام و المسلمین «محمدعلی نکونام» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد در خیابان‌های اطراف مصلی شهرکرد یعنی خیابان‌های باهنر و شریعتی برگزار می‌شود.

وی افزود: نمازگزاران نماز عید سعید فطر لازم است با خود مواردی همچون مهر و سجاده، زیرانداز و... به همراه داشته باشند.

رئیس ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه زمان آغاز برنامه برگزاری نماز عید فطر در شهرکرد ساعت ۶ و ۴۵ دقیقه صبح است، ادامه داد: اگر روز جمعه به عنوان عید فطر اعلام شود مقرر شده پیش از اقامه نماز این روز دعای ندبه نیز قرائت شود، صندوق‌هایی نیز در اطراف محل برگزاری نماز جهت دریافت زکات فطره افراد قرار داده می‌شود.

کریمی عنوان کرد: سازمان اتوبوسرانی چهارمحال و بختیاری آمادگی خود را برای سرویس‌دهی رایگان به نمازگزاران عید سعید فطر در مسیر‌های گوناگون شهری اعلام کرده است همچنین طرح ترافیکی پلیس راهور از ساعت ۵ صبح در محل برگزاری نماز آغاز می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: زمان اقامه نماز عید فطر در دیگر شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری با یکدیگر متفاوت بوده که اطلاع‌رسانی در این خصوص نیز انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار