مدیر امور شهدای گمنام اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان خبر داد؛

تکمیل یادمان شهدای گمنام در تیپ 64 الحدید اهواز

امرایی از تکمیل یادمان شهدای گمنام تیپ 64 الحدید اهواز خبر داد و گفت: در پی دستور سردار مرادحاجتی مبنی بر پیگیری امورات یادمان شهدای گمنام در استان تاکنون حدود 65 درصد از مناطقی که دارای شهید گمنام هستند، دارای یادمان تکمیل شده هستند.
کد خبر: ۵۸۲۱۶۴
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲ - 09April 2023

تکمیل یادمان شهدای گمنام در تیپ 64 الحدید اهواز«سیامک امرایی» مدیر یادمان‌ها و امور شهدای گمنام اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع‌پرس در اهواز، از تکمیل یادمان شهدای گمنام تیپ 64 الحدید اهواز خبر داد و اظهار داشت: در پی دستور سردار مرادحاجتی مبنی بر پیگیری امورات یادمان شهدای گمنام در استان تاکنون حدود 65 درصد از مناطقی که دارای شهید گمنام هستند، دارای یادمان تکمیل شده هستند.

وی افزود: دیگر یادمان‌های شهدای گمنام استان نیز با درصدهای مختلف در حال ساخت و تکمیل هستند که البته محقق شدن این امر، منوط به حمایت همه جانبه دستگاه‌های مختلف در استان است.

امرایی از چاپ شناسنامه برای همه شهدای گمنام در استان خبر داد کتاب و گفت: با پیگیری‌های سردار مرادحاجتی در حال انجام مراحل نهایی طراحی و تدوین مجموعه ای هستیم که در آن تصویر باکیفیت همه یادمان‌های شهدای گمنام استان جانمایی شده اند.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار