امام جمعه جوانرود:

همواره دشمنان اسلام درصدد ضربه زدن به باورهای اعتقادی مسلمانان بوده‌اند

ماموستا «فخری» گفت: همواره دشمنان اسلام درصدد ضربه زدن به باورهای اعتقادی مسلمانان بوده‌اند و در این راستا نیز از هیچ تلاشی دریغ نکرده‌اند ولی به دلیل احکام و شرایع مستحکم دین مبین اسلام و کاملیت و جامعیت این دین الهی تاکنون نتوانسته‌اند به باورهای اسلامی مردم رخنه وارد کنند و تا قیامت هم نخواهند توانست.
کد خبر: ۵۸۱۷۳۴
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۸ - 07April 2023

همواره دشمنان اسلام درصدد ضربه زدن به باورهای اعتقادی مسلمانان بوده‌اندبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، ماموستا مُلا «احمدفخری» امام جمعه شهرستان جوانرود در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان اظهار داشت: شب‌های قدر فرصت مناسبی برای بخشش، توبه، استغفار و دعا و اوج ضیافت الهی است و اوج معنویت رمضان است و باید خود را برای بهره‌گیری از برکات این شب‌ها آماده کنیم.

وی بیان کرد: شب قدر، شب برکت است و این شب در ماه رمضان است و قرآنی که در این شب نازل شده است، برکت است و اینها همه برای کسانی است که می‌خواهند زندگی با برکتی داشته باشند.

خطیب جمعه شهرستان جوانرود در ادامه به آسیب های فضای مجازی اشاره کرد و گفت: دشمن به دنبال کمرنگ کردن اعتقادات، مسائل دینی، عرفی و اخلاقی در فضای مجازی است و مسلمانان باید نسبت به این مسائل بیش از پیش آگاه باشند.

ماموستا فخری افزود: همواره دشمنان اسلام درصدد ضربه زدن به باورهای اعتقادی مسلمانان بوده‌اند و در این راستا نیز از هیچ تلاشی دریغ نکرده‌اند ولی به دلیل احکام و شرایع مستحکم دین مبین اسلام و کاملیت و جامعیت این دین الهی تاکنون نتوانسته‌اند به باورهای اسلامی مردم رخنه وارد کنند و تا قیامت هم نخواهند توانست.

وی با اشاره به استحکام و پویایی احکام اسلامی یادآور شد:جامعیت و کاملیت دین مبین اسلام راه نفوذ را بر دشمنان اسلام بسته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها