مادر شهیدان «آل طاها» به فرزندان شهیدش پیوست

مادر شهیدان «آل طاها» دار فانی را وداع گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.
کد خبر: ۵۸۱۰۱۲
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۹ - 03April 2023

مادر شهیدان «آل طاها» به فرزندان شهیدش پیوستبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «صفیه سلطانی» مادر شهیدان والامقام «سید محمود و سید علی آل طاها» از استان اردبیل دار فانی را وداع گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

مراسم تشییع پیکر مطهر این مادر گرامی همزمان با هفتمین روز ماه مبارک رمضان برگزار و پیکر پاک آن مادر آسمانی در جوار فرزندان شهیدشان در آرامستان بهشت فاطمه (س) اردبیل به خاک سپرده شد.

شهید معظم «سید علی آل طا‌ها» پانزدهم خرداد ۱۳۴۵ چشم به جهان گشود. همزمان با آغاز جنگ تحمیلی به عنوان پاسدار در جبهه حضور یافت و هفتم اسفند ۱۳۶۲، در عملیات خیبر جزیره مجنون عراق به شهادت رسید. پیکرش مدتی در منطقه بر جا ماند و بیست و دوم اردیبهشت ۱۳۷۶ پس از تفحص، در گلزار شهدای بهشت فاطمه (س) شهر اردبیل به خاک سپرده شد.

شهید معظم «سید محمود آل طا‌ها» بیستم شهریور ۱۳۴۶ چشم به جهان گشود. دانش‌آموز دوم راهنمایی بود و به عنوان بسیجی در جبهه (دفاع مقدس) حضور یافت. هفتم اسفند ۱۳۶۲ با سمت تک‌تیرانداز در عملیات خیبر جزیره مجنون عراق به شهادت رسید. پیکرش مدتی در منطقه بر جا ماند و بیست و دوم اردیبهشت ۱۳۷۶پس از تفحص، در گلزار شهدای بهشت فاطمه (س) شهر اردبیل به خاک سپرده شد.

گفتنی است، با توجه به اینکه مادر شهیدان والامقام آل‌ طاها در بستر بیماری و در یکی از بیمارستان‌های اردبیل بستری بود، «داور نوری» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان روز سه‌شنبه (هشتم فروردین) در بیمارستان محل بستری ایشان حضور یافت و از وی عیادت کرد.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار