مادر شهیدان والامقام «ظهرابی» آسمانی شد

در ایام رحلت بانوی دو عالم حضرت خدیجه کبری (س)، مادر شهیدان والامقام «محمد و محمدعلی ظهرابی» به فرزندان شهیدش پیوست.
کد خبر: ۵۸۰۹۳۰
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۹ - 01April 2023

مادر شهیدان والامقام «ظهرابی» آسمانی شدبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، همزمان با ایام رحلت بی بی دو عالم حضرت خدیجه کبری (س)، مرحومه مغفوره حاجیه خانم «نصرت رب» مادر شهیدان والامقام «محمد و محمدعلی ظهرابی» دعوت حق را لبیک گفته و به فرزندان شهیدش پیوست.

مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر پاک این مادر ایثارگر صبح فردا یکشنبه ۱۳ فروردین‌ماه ساعت ۹ صبح در بقعه حضرت احمد ابن اسحاق (ع) در شهرستان سرپل‌ذهاب با حضور خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر و اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.

همچنین مراسم ختم این مادر دلسوز نیز روز دوشنبه ۱۴ فروردین‌ماه از ساعت ۱۶ الی ۱۷ و ۳۰ دقیقه در مسجد النبی (ص) طاق‌بستان کرمانشاه برگزار می‌شود.

گفتنی است، آیت‌الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه پیام تسلیت مشترکی صادر کردند.

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

خانواده محترم شهیدان گرانقدر ظهرابی

عروج بانوی مجاهد پرور «حاجیه خانم نصرت ربی» از نمونه‌های صبر و ایثار و مادر شهیدان والامقام محمد و محمدعلی ظهرابی موجب تالم و تاثر فراوان گردید.

بی‌شک همت و تلاش آن بانوی عزیز در تربیت فرزندان مومن، انقلابی و ولایت‌مدار که با مجاهدت کم نظیر پرچم جهاد و شهادت را در صراط مستقیم الهی و در دفاع از انقلاب و میهن اسلامی به اهتزاز درآوردند برای همیشه ماندگار خواهد بود.

اینجانبان ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم شهیدان و مردم بزرگوار استان از درگاه ایزد منان برای آن مرحومه علو درجات و برای بازماندگان اجر و پاداش الهی مسئلت می‌کنیم.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار