فرماندار تفتان:

شکل گیری نظام اسلامی نتیجه اتحاد ملی ایرانیان بود

«شهنوازان» گفت: شکل گیری نظام جمهوری اسلامی تبلور و نتیجه و ثمره اتحاد یکپارچه، همدلی و همبستگی ملی و یکرنگی ملت بزرگ ایران بود.
کد خبر: ۵۸۰۸۹۶
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۱ - 01April 2023

شکل گیری نظام اسلامی نتیجه اتحاد ملی ایرانیان بود«علیرضا شهنوازان» فرماندار تفتان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در زاهدان اظهار داشت: شکل گیری نظام جمهوری اسلامی تبلور و نتیجه و ثمره اتحاد یکپارچه، همدلی و همبستگی ملی و یکرنگی ملت بزرگ ایران بود، بنابراین تلاش برای تبیین، حفظ دستاوردها و تداوم این انقلاب وظیفه اقشار مختلف جامعه و بویژه جوانان به عنوان ادامه دهندگان راه شهیدان و رزمندگان اسلام در دوران پر افتخار دفاع مقدس است.

شهنوازان افزود: رأی آری ملت سرافراز، مومن و انقلابی ایران به جمهوری اسلامی حقیقتا خط بطلانی بر تمام رنج هایی بود که آنها در سال های حکومت طاغوتی متحمل شده بودند.

وی بیان کرد: بعد از رأی بیش از ۹۸/۲ درصد مردم ایران به جمهوری اسلامی روز به روز کشور ما در حال فتح قله های موفقیت و پیشرفت بوده و به دستاوردهای عظیمی در عرصه‌های فرهنگی، علمی، پزشکی، صنعتی، رزمی و دفاعی و غیره دست یافته که ثمره و نتیجه اعتماد مردم به این نظام و انتخاب درست آنها است.

این مسئول اظهار کرد: جوانان و نوجوانان باید بدانند در سال ۱۳۵۸ مردم چگونه با شوق پای صندوق های رأی رفتند و با رأی خود آروزی دیرینه تمامی ملت که حکومت اسلامی بود را محقق ساختند.

وی افزود: در نظام جمهوری اسلامی حق انتخاب با مردم است و این بزرگترین نشانه مردم سالاری در یک حکومت می باشد که مردم تعیین کننده سرنوشت خود هستند.

فرماندار شهرستان تفتان تصریح کرد: شکست و ناکامی اتفاقات و نقشه های براندازانه دشمنان در کشور توسط مردم نشان داد این ملت همان ملت سال ۵۸ بوده و هستند و با تمام وجود پای آرمان ها و ارزش های اسلام و انقلاب مانده اند.

وی تبیین دستاوردهای نظام و انتخاب مردم در سال۵۸ را وظیفه نسل جوان برای ادامه راه دانست و گفت: برای محقق شدن بیشتر اهداف و آرمان های انقلاب باید جهاد تبیین در تمامی عرصه ها پررنگ تر از گذشته انجام شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار