نماینده ولی‌فقیه در گیلان:

همه مسئولان اهتمام جدی در کنترل قیمت‌ کالاها داشته باشند

آیت‌الله «فلاحتی» گفت: مقام معظم رهبری سال جدید را با عنوان مهار تورم و رشد تولید نامگذاری کردند لذا همه مسئولان باید اهتمام جدی و عملیاتی در کنترل قیمت‌ها، بهبود وضعیت معیشت مردم و ایجاد اشتغال داشته باشند.
کد خبر: ۵۸۰۰۵۴
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۲ - 22March 2023

همه مسئولان اهتمام جدی در کنترل قیمت‌ کالاها داشته باشندبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، آیت‌الله «رسول فلاحتی» نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در دیدار نوروزی با استاندار گیلان ضمن تبریک سال نو و ماه بابرکت رمضان اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب بار‌ها فرمودند، فردی که با علم و عمل خود به کشور خدمت کند و نقشه‌های دشمن را از بین ببرد، کاری جهادی کرده است.

وی به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام نوروزی اشاره و با بیان اینکه ایشان نگاه جامع و اشراف کامل به همه مباحث دارند، تصریح کرد: مطرح کردن خدمات نظام، عیوبی که باید رسیدگی شود و نیز صحبت با مردم درباره عدم اسراف از جمله مباحثی بود که از سوی رهبری بیان شد و باید چراغ راه همه باشد.

نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید بر اهمیت امیدآفرینی در سطح جامعه خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری سال جدید را با عنوان مهار تورم و رشد تولید نامگذاری کردند لذا همه مسئولان باید اهتمام جدی و عملیاتی در کنترل قیمت‌ها و بهبود وضعیت معیشت مردم و ایجاد اشتغال داشته باشند.

آیت‌الله فلاحتی با برشمردن صفات و ویژگی‌های مدیر موفق، تصریح کرد: استقبال از نظارت و پذیرفتن انتقاد منصفانه، دائمی بودن نظارت بر کارگزار جهت جلوگیری از تخلف و حفظ امانت، اصلاح‌گری امور براساس ضابطه الهی و انسانی و قانونی، داوری بدون تعصب و شناسایی نقاط قدرت و ضعف، روحیه تحول‌گرایی و نوآوری که همیشه موردتاکید رهبر معظم انقلاب بوده، از جمله این صفات است.

وی ادامه داد: سفر به شهر‌ها و دیدن واقعیت‌ها، عدم اکتفا گزارشات واصله و نظارت با حفظ استقلال مدیران و نیز رها نکردن کار‌ها تا رسیدن به نتیجه نهایی که دولت سیزدهم نسبت به ساماندهی طرح‌ها و سامانه‌ها در حوزه‌های مختلف اهتمام جدی دارد، از دیگر صفات مدیران موفق است.

امام جمعه رشت خاطرنشان کرد: آسیب‌شناسی مدیران، نظارت و خودکنترلی زیردستان و مراقبت از کارشناسان جزو دیگر نکات مهمی است که یک مسئول برای کسب موفقیت در امور باید به آن‌ها توجه کند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با قدردانی از تلاش‌های استاندار و دیگر مسئولان استان در راستای حل مسائل و توسعه استان گفت: امیدواریم در سال جدید که مقارن با حلول ماه خدا، ماه با برکت رمضان است، همه مدیران بتوانند در راستای منویات رهبر معظم انقلاب و رضایتمندی بیشتر مردم ایران با عزمی جدی‌تر گام بردارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها