مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس همدان:

زمینه بازدید معنوی کارکنان تعزیرات سراسر کشور از موزه دفاع مقدس همدان فراهم شود

سردار «ظفری» گفت: تمامی نیروهای تعزیرات حکومتی در سراسر کشور می‌توانند از ظرفیت معنوی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان همدان استفاده کنند.
کد خبر: ۵۷۸۳۴۲
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۳ - 12March 2023

زمینه استفاده معنوی کارکنان تعزیرات سراسر کشور از موزه دفاع مقدس همدان فراهم شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، سردار سرتیپ دوم پاسدار «مهدی ظفری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان در دیدار با «مرضیه یونسی» مدیرکل تعزیرات حکومتی استان با اشاره به نقش تعزیرات حکومتی استان در ثبات، آرامش و حفظ و نگهداری جامعه از تنش، اظهار داشت: کل استان اعتماد خوبی نسبت به تعزیزات حکومتی دارد که نشان از درایت مدیر و تلاش نیروهای این مجموعه دارد.

 وی افزود: با توجه به اینکه برخورد با مفاسد اقتصادی و گرانی از وظایف اصلی تعزیرات حکومتی است در این خصوص بسیار خوب نقشش را ایفا کرده است.

سردار ظفری بیان داشت: پیشنهاد می‌کنم یک گروه مردمی توسط تعزیرات حکومتی برای نظارت بیشتر با استفاده از خود مردم تشکیل شود تا کنترل خوبی در سطح بازار صورت گیرد.

وی عنوان کرد: تمامی نیروهای تعزیرات حکومتی در سراسر کشور می‌توانند از ظرفیت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان همدان استفاده کنند و مجموعه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان با تمامی امکانات و توان آماده همکاری همه جانبه با دستگاه تعزیرات حکومتی است.

 در ادامه این جلسه مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: هدف از این جلسه تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا و بازدید از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس همدان است.

 یونسی متذکر شد: شرایطی را فراهم می‌کند که تمامی نیروهای تعزیرات حکومتی در سراسر کشور امکان بازدید و استفاده فرهنگی از این مکان مقدس را داشته باشند

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار