مسئول بسیج رسانه نهاوند:

کاروان «منتظران ظهور» اصحاب رسانه نهاوند به مشهد اعزام شدند

«سهرابی» گفت: به منظور تشکر و تجلیل از اصحاب رسانه شهرستان نهاوند در قالب کاروان «منتظران ظهور» به همراه خانواده به مشهد مقدس اعزام شدند.
کد خبر: ۵۷۸۰۵۵
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۶ - 11March 2023

کاروان «منتظران ظهور» اصحاب رسانه نهاوند به مشهد اعزام شدندبه گزارش دفاع‌پرس از همدان، «علی سهرابی» مسئول بسیج رسانه نهاوند امروز (شنبه) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نخستین سفر زیارتی خانواده خبرنگاران نهاوند به مشهد مقدس انجام شد.

وی افزود: با حمایت و پیگیری «علیرضا شهبازی» نماینده مردم شهرستان نهاوند در مجلس شورای اسلامی و بسیج رسانه نهاوند، خانواده خبرنگاران و اصحاب رسانه به سفر زیارتی امام رضا (ع) اعزام شدند.

مسئول بسیج رسانه نهاوند گفت: در این سفر زیارتی سیاحتی ۲۸ نفر از خبرنگاران به همراه خانواده خود از روز (جمعه) ۱۹ اسفند، به مدت چهار روز به این سفر زیارتی اعزام شدند.

وی ادامه داد: این سفر زیارتی با قطار همدان مشهد انجام می‌شود و به پاس فعالیت.های خبرنگاران تمامی هزینه‌ها شامل ایاب و ذهاب و هتل رایگان می‌باشد.

سهرابی گفت: با کمک بسیج رسانه در طول این سفر برنامه‌های فرهنگی و مذهبی و مسابقه ویژه خانواد‌ ها برگزار می‌شود.

مسئول بسیج رسانه نهاوند ضمن تشکر از حمایت و پیگیری‌های نماینده مردم نهاوند در مجلس، متذکر شد: در مرحله دوم سال آینده خبرنگارانی که در این دوره نتوانستند حضور پیدا کنند اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار