وصیتنامه شهید «جبرائیل تقی‌نژاد»:

خط سرخ خون حسین (ع) را ادامه دهید

در فرازی از وصیتنامه شهید «‌جبرائیل تقی‌نژاد» آمده است: اکنون شماهایی که مانده‌اید باید این خط سرخ و خونین که همان خط سرخ حسین بن علی(ع) است را ادامه دهید.
کد خبر: ۵۷۷۷۸۲
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۲ - 12March 2023

خط سرخ خون حسین(ع) را ادامه دهید

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، «جبرائیل تقی‌نژاد» در سال 1333 در روستای دانالو شهر ماکو به دنیا آمد و در 19 شهریور 1372 توسط حزب منحله دمکرات به شهادت رسید.

بخش از وصیتنامه شهید «‌جبرائیل تقی نژاد» را مرور می‌کنیم:

از شما می خواهم از مصائب سالار شهیدان یاد کنید و برای امام حسین و خانواده  اش گریه کنید. هر کس بر امام حسین(ع) گریه کند بهشت بر او واجب می شود. اگر جنازه شهیدتان سر در بدن ندارد ناراحت نشوید و مگویید که سر جوان ما کجاست. زیرا سر مرا همراه کاروان سرهای شهیدان کربلا بر نیزه کرده و در شهر می گردانند تا نشانی بر مظلومیت شهیدان راه حق باشند. اگر مدتی جنازه ام بی دست و پا در بیابان بماند باید به یاد علمدار شهیدان کربلا باشید که پیکرش بدون دست و پا در بیابان افتاده بود.

اکنون شماهایی که مانده اید باید این خط سرخ و خونین که همان خط سرخ حسین بن علی(ع) است را ادامه دهید. همواره رهرو این پیر روشن ضمیر باشید. زیرا راه او راه حسین(ع) و راه حسین راه الله است. با خدا پیمان ببندید که در تمام عاشوراها و تمام کربلاها با حسین (ع) همراه باشید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار